tankespinn inni dagen…samboerkontrakt?

 

 

God morgen Norge!

 

Samboerkontrakt…
Jeg hadde aldri det da jeg var samboer…
Og den dagen jeg dro – dro jeg med barna som var det viktigste.
Barna og hvitevarer….
Men vi leide, så det var ikke så mye å dele….
Også spørs det hvordan forholdet man har vært i, har vært…
Er man venner eller uvenner nĂĄr man skiller lag..

Men det er klart at en samboerkontrakt mĂĄ til i dagens samfunn.
Ha det svart på hvitt om noe skulle skje, for det er nok av de som plutselig står på bar bakke, nesten…
For jeg har sett og hørt hva “penger” og “eiendeler” kan gjøre med etterlatne….
Da kommer ulven frem mange ganger…

 

 

 

Plass nr. 50 = ISABELLE ERIKSEN

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN FIN DAG!

 

 

 

 

#plassnummer50 #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #topplisten #blogg #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer
    1. Tror det er veldig viktig om man eier noe sammen, eller hver for seg ja. Man blir fort uvenner ved oppbrudd. Jeg kjenner jenter som sitter igjen med ingenting etter over ti års samboerskap. Jeg vet de har bidratt til at de har tilegnet seg ting, men uten kontrakt blir det ikke rettferdig nei. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg