tankespinn… siste dagen i året…

 

God morgen Norge!

Så var den her, siste dagen i året 2022
Tenk på det da…

31.12.2022 – og det nye året ringes snart inn

Har vi fått det som vi ville
Hvordan har året vært
Har vi lært noe
Utrettet noe
Forbedret oss på noe plan
Har det skjedd uforutsette ting

Mye har skjedd med mange
OG politikken har gått rett ut av veibana
Å stemme på Arbeiderpartiet er som å stemme Høgre
Eller?
Manipulering via media…

Krigen som herjer…

Covid som sakket akter ut…

Renta har føket i været
Strømprisene like så

Huslånet mitt har nesten doblet seg…

Mye har skjedd – det er helt sikkert…

Hva skjer i morgen – og ellers i dagene inn i det nye året?
Forbedring?
Hva skal hver enkelt av oss gjøre?

En ny dag og nye muligheter står for døren

 

Men her og nå er det siste dagen i året 2022 – og en liten kavalkade er på gang:


Januar

 

 

Februar

 

 

Mars

 

 

April

 

 

Mai

 

 

Juni

 

 

Juli

 

 

August

 

 

September

 

 

Oktober

 

 

November

 

 

Desember

 

 

 

Artig å se tilbake på små glimt fra året ❤️
Minner…

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Hverdagsmagi
Plass nr. 58 = Matvalorer
Plass nr. 86 = Zhuo

 

Blir det mye kaker inn i 2023?

Har du forsetter?
Trene mer –  gjøre ting annerledes….
Nei, ingen forsetter, men ta det som det kommer…??

 

 

Året har gitt og tatt

Norge hjelper der de kan
Og VI hjelper der VI kan og der VI har mulighet til

Vi hjelper de rundt oss – de som vi ser trenger noe
Vi gir
Og vi mottar

 

For meg har dette vært et nytt begivenhetsrikt år – selv om det er mye slit med helsa
Jeg føler meg rik selv om jeg ikke er noen millioner
På kontoen er jeg ikke det – men i hjertet er jeg det
Virkelig rik !

 

Takknemlig
Det er et ord jeg føler sterkt for for tiden
Takknemlighet

 

 

Stå deg vel inn i mot det nye året og forbi
Ikke lenge igjen nå – så smeller det til

 

GODT NYTT ÅR!

8 kommentarer

Siste innlegg