tur i opplett og krattaktig lende

Turen blir til – skritt for skritt.

 

Og turen tok ei ny vending – og det blei gjennom skog og kratt der ingen skulle tru at nokon kunne gå 😀

 

 

Men vi kom oss både inn og ut av krattet – oppe i dalen – der vi gjekk som barn.
Det var ikke så mye trær den gangen – og i alt krattet hadde vi “leikarstyr” – der vi laget vårt eget hjem og lekte “familie” med mor far og barn 🙂
Sikkert mange som har gjort det 😀

 

 

 

 

Og her går ferden inn i et lite skogsområde jeg ikke har vært inne i siden jeg var barn.
Og da var det slettes ikke så mye trær som det er  nå……….
Nå driver de og sager ned en del heldigvis – for her står de tett i tett og mye er døtt rett og slett…..
Om du var inne og så på instagramkontoen min, så du treet på rot som beveget seg – og jeg trodde rett og slett jeg gjekk inn i et ras eller noe :-/
Men det gjekk bra og ingen fare!!!

 

Ser du at den mosegrodde steinen kan se ut som en figur fra et eventyr eller noe……..
Kanskje en “trollkjerring”  ???   😀

 

 

 

 

Vi kommer oss ned i feltet der de har kuttet ned mye trær.

 

Jeg elsker disse stubbene med flotte farger og mønster 🙂

 

 

 

Og dette over her; “Bjørnen kollargoll”   ??

Noen som husker det morsomme barneTV fra 1970 tallet   hihihi   ja for oss som er sååååå pass godt voksne :_D

Eller kanskje denne serien; Pernille og Mr Nelson………  figuren over kan ligne på Mr Nelson 😀

 

 

Og tenke seg til at dette er siste dagen i mars 2020.

Hvordan var det siste dagen i mars de forrige åra?

Klikk på linkene under og du får se 😀

30 mars 2016

 

31 mars 2017

 

31 mars 2018

 

31 mars 2019

 

 

 

#tilbakeblikk #mars #sistedagenimars #utetid #natur #skog #hundogmenneske #bjørnenkollergoll #PernilleogMrNelson

6 kommentarer
    1. Fint med en tur i dag også. Dere er to friskuser, du og Leia 🙂 Jeg har vært bittelitt friskus selv i dag, tok en time lunsj og trening midt på dagen, i all filmingen som jeg holder på med 🙂 Kos deg med kvelden Mette <3 Klem <3

    2. Her var det mye fint – skikkelig gammalskau og fin trollkjerring! Jeg likte Colargol bedre enn Mr Nelson…. så jeg tror nok det er førstnevnte jeg ser… hihi…. klemmer <3

    3. Du har mange fine turområder du også. Tenk om vi bare kunne ha bytta litt … for jeg skulle så gjerne ha gått på de turene dine jeg også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg