turvennen hjemme fra kennel…

LYKKE PÅ JORD MED
HUNDEN LEIA

Og du verden som jeg har savnet henne “bare” de 8 dagene jeg har vært borte fra henne.
Hunden Leia har vært på kennel – og jeg vet hun har det bra der…..
Men savnet klarer jeg ikke styre.

Og i dag blei hun hentet hjem, og vi kunne ta oss en tur ut nå i ettermiddag 😀

Det har regnet mye – men nå skinner sola, og tempen stiger!

 

Det er endringer i naturen…………
Men slik er det, både for natur og mennesker og dyr 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jepsipepsi…. så var vi i gang igjen med selfiene…………
Tror du det er akkurat det hunden Leia tenker??
Hihii  hun ser litt oppgitt ut her 😀

 

 

Jeg er uansett lykkelig for å være sammen med turvennen min igjen <3

 

Og Mr Sniff er like glad!!!

Selv om hunden Leia ikke ser ut til å bry seg noe særlig…

 

 

 

 

 

En glad lørdag!

 

 

GOD LØRDAG TIL DEG DER UTE!

 

 

 

 

#lørdag #godlørdag #gladlørdag #MrSniff #hundenLeia #hundogkatt #katteliv #hundeliv #selfie #sjølfie #turvennenLeia #natur #fotoglede #naturiendring #august #hobbyfotograf #vakkertute

6 kommentarer
      1. Jeg får alltid vondt i hjertet……. og jeg savner hunden fra jeg snur ryggen til kennelen og til jeg er tilbake………. men av og til må man bare….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg