ukens spĂžrsmĂ„l – kalorier og slikt… det er nĂ„ de kule dĂžr og en god morgen..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stunder det kaffe og havregryn pÄ tapetet.
Tv surrer og gĂ„r med God morgen Norge – og hund og katt slapper av etter nattens bevoktelser.
Ute er det kaldere.
NĂ„ er det helt klart merke av Ă„rstid-skifte.
Nordavinden drar med et kaldt drag over en fantastisk himmel som er oransje og blÄ.
Tannverken herjer gjennom kroppen – men kanskje like greit at det er der tannverken herjer
 og ikke i munnen:-D
En vakker morgen og en ny dag stÄr for tur.

 

ANYWAY
.

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr, 25 = AURORAGUDE
Ukens spÞrsmÄl: charterfeber TV forhold kalorier
.

 

Plass nr. 55 = GERIATRIKS
Det er nÄ de kule dÞr!

 

og

 

Plass nr. 100 = HELENE HILLESTAD
En god morgen

 

Bare litt slik innom charterfeber for en mening fra meg; det er HARRY!
jaja sĂ„ fikk jeg sagt det 😀
Jeg teller ikke kalorier men er mer obs pĂ„ hva jeg putter i munnen – prĂžver Ă„ passe vekta bittelitt innenfor der jeg har havnet – selv om det kan vĂŠre vanskelig nok nĂ„r man spiser “vanlig” mat 😀
Ukens spÞrsmÄ..
Spþr om det er noe 😀  !!!

 

MĂžrketiden siger pĂ„ – og nĂ„ mĂ„ vi lĂŠre oss Ă„ fĂ„ pĂ„ refleks.
Er det sÄ vanskelig da??
FÄ pÄ refleksvest eller noe pÄ armen eller noe som henger ned langs siden

REFLEKSTID,
OG DEN ER NÅ!!

 

Ja den gode morgenen har startet.
Ser litt pÄ God morgen Norge og at noen har brutt regler pÄ farmen

Har ikke fÄtt med meg dette pÄ tv

Jaja – farmen suser og gĂ„r og jeg suser og gĂ„r i min verden 🙂

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere #anyway

6 kommentarer
    1. God morgen!

      Tannverk i kroppen eller i munnen.. jeg tror ogsÄ jeg foretrekker den i kroppen. Men begge deler er ille!
      Enig, Charterfeber er Harry, jeg har ikke fulgt med. Men jeg kjenner Charter-Svein ganske godt, og han er faktisk ikke Harry, men en utrolig trivelig og dyp mann 🙂
      Det blir en rolle han spiller i Charterfeber, selv om han er ganske surrete og distrĂ© ellers i livet ogsĂ„, he he 🙂

      Refleksen er pĂ„ – Viktig!

      Farmen suser av gÄrde uten at jeg rekker Ä fÄ med meg livet pÄ gÄrden. SÄnn er det. Man rekker ikke alt!

      Ha en finfin dag til tross for verking i kroppen. Kjenner pÄ det samme her og mÄ legge meg litt etter en dÄrlig natt.

      KlemđŸ„°đŸŒżđŸ˜˜

      1. Ja Svein i charterfeber har andre sider enn akkurat det syden-styret…. det har jeg sett og forstĂ„tt. Han virker god som gull 🙂

        God fredag til deg <3 klem

    2. charterfeber er ikke for meg,og ikke teller jeg kalorier heller,men passer no pÄ att buksa ikke blir for stram da :=)
      refleksen er pÄ i alle jakkelommer,men siden det er jaktid er jeg egentlig ikke ute etter mÞrkets frembrudd.
      gjengen pÄ farmen i Är er litt mer brÄkete enn tidligere synes eg,litt for mye tull ,enig med han som gikk ut i gÄr ,dei bÞr bli strengere med reglene dei som styrer med programmet og gi kraftige reaksjoner

      1. Ja jeg ser ikke sĂ„ mye farmen… bare om det kommer nĂ„r TV er pĂ„ …. Karoline… hun med mĂžrkt langt hĂ„r kommer fra Kvalsund, nabo-bygda mi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg