ukens spørsmål: kritikk, vaksine og skoleslutt… ullsokker… og bli ny dag…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har året blitt nytt…
2021 – et nytt år!

 

GODT NYTT ÅR!

 

Det er 1. januar og jeg skal på tidligvakt…
Oppe og hopper tidlig tidlig..
Det er kaldt ute – mørkt, men stilt.
Ingen raketter som suser rundt ørene.
Ingen drønn etter store batteri som er fyrt av…
Men, ingen har til dags dato stoppet med oppskyting av raketter første nyttårsdag…
Så hverken hund eller menneske kan slappe av ennå…

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = MAMMASOM16/JESSICA ENERBERG
Ukens spørsmål: kritikk, vaksine og skoleslutt

 

Plass nr. 55 = FIKSIDE
Ullsokker

 

og

 

Plass nr. 100 = ENGLA`S KREATIVE VERDEN
Bli  ny dag hos Auster salon og academy storo

 

 

Hvem hva hvor….
Spørsmål og svar…

 

 

Ullsokker er kjekt å ha.
Å strikke sokker har jeg ikke gjort siden jeg gjekk på barneskolen…
Kanskje jeg må prøve meg på det igjen..
Husker at “hælen” var det innviklede partiet…

 

 

Det er alltid godt å komme til frisøren.

 

 

 

 

 

#blogg #bloggere #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre

6 kommentarer
    1. Godt nytt år! 🙂 Rart jeg aldri kommer på disse plassene 😀 Verken 55 eller 100. Ja-ja, i dag var jeg på 59, nærmer meg 😀 Skal ut i snøen og surre litt 🙂 Må starte med en tur på nye året 🙂

    2. ha en fin dag på jobben ,blir ikke raketter her jeg bor i dag ,men vi fikk se noen ganske få i natt ,5-6 stk tipper eg det var ,akkurat passe :=) sokker må til og det lærer du fort å strikke igjen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg