VIP og “hvem tror jeg at jeg er…”

 

NESTEN ØVERST
Men mÄ nÞye seg med 2. og 3. plassen.

 

2. plassen har Sraad

GĂ„rsdagens innlegg:
Hun vet ikke hvem hun er i dag, etter Ă„ knappest har sovet 5-6 timer – hun som har innbilt seg selv at hun mĂ„ ha 8-9 timers sĂžvn.
Hun stod opp lys vÄken og vasket hele leiligheten


Og kjĂžrelĂŠreren sier hun snart er klar for oppkjĂžring.
HUn skal ut Ă„ reise – og ingen gjetter hvor hun skal fly





.

 

 

3. plassen har Isabell Eriksen.

Er du VIP?







 dagens innlegg – video med en gutt



 smalltalk
. og er du VIP?? Viktig
.
Jeg vet ikke jeg


..
SpĂžrsmĂ„l og svar – og alder er under 25



..
Jepsipepsi

..
Egentlig slitsomt rett og slett

..

Heldigvis har jeg fĂžrerkortet – og om jeg mĂ„tte tatt det pĂ„ nytt sĂ„ vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde klart teorien

😀  hehehe
For svarene der er superlike liksom


..

Ellers VET jeg at jeg MÅ ha minst 8 timers sĂžvn for Ă„ fungere neste dag.
SĂ„nn er det med den saken.
Og jeg skal IKKE ut Ă„ fly i Ă„r.
Ikke i det hele tatt.
Her blir det pĂ„ fire hjul i svingen – og kanskje to hjul i svingen.

Om jeg skulle videoblogget sĂ„ mĂ„tte det vĂŠre med min venninne – som har samme humor som meg – men om det hadde falt i smak hos noen det er noe annet.

Funker for meg Ă„ bare skrive litt og legge ut noen bilder 😀

Men sÄ tror jeg det har noe med alderen Ä gjÞre ogsÄ.
Det mÄ det vÊre!

 

 

 

 

 

#bloggverden #toppbloggere #andreogtredjeplassenibloggtoppen #bloggtopp #blogg

6 kommentarer
    1. Jeg tipper Isabell Raad.skal fly til ibiza. Hun er glad i festing og sol. Ellers tar hun med moren til Dubai.
      Isabell Eriksen kan godt holde seg nede pÄ 3. plass eller lenger ned. Vloggene hennes er slitsomme.
      En gutt pÄ vloggen sier du? Hun slo opp med kjÊresten i forrige uke eller uka der fÞr.
      Ikke noe flyying pÄ meg heller i Är. Frister ikke.

      1. Hmmmm kan jo drþmme om Dubai 😀

        Ja den vloggen var slitsom gitt………….. hun hadde invitert en gutt pĂ„ 25 Ă„r til vloggen for at han skulle svare pĂ„ spĂžrsmĂ„l fra leserne….

      1. Hihihi tusen takk kjekke du! Jeg mĂ„ si jeg fĂžler virkelig pĂ„ dette med “TO VERDENER” – for pĂ„ bloggtoppen ligger en annen verden – det er helt sikkert 🙂 Jeg liker den verden VI er i 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg