Yoga og mindfulness… balanse og styrke …

 

Hva gir deg gode følelser?
Dagen din, det å føle deg fornøyd og tilstede…

 

 

 

 

 

 

 

Jeg finner fred og ro når jeg klarer komme meg til en time
hos
@YOGAHJERTEMOT

 

Min favoritt er ASHTANGA

Balanse og styrke

Så er det en sorg når jeg IKKE klarer komme meg dit.
Jeg er avhengig av å gå til time for å få gjort ordentlig trening – selv om jeg bruker yoga hjemme også.
Tar noen øvelser jeg har lært – og som gir meg den gode følelsen.
Og stillheten – den er for meg veldig viktig.

 

Det er herlig og oppmuntrende å følge @yogahjertemot og @belindadoesyoga
på #instagram
Her popper alle timer opp.. hva som er fullt og hva som er ledig – hva timene skal inneholde og mange gode sitat og ordtak.

 

 

 

 

 

#yoga #yogahjertemot #sitat #ordtak #ashtanga #mindfulness #trening #styrke #mestring

10 kommentarer
    1. Skjønner godt at det er en stor sorg når du ikke kommer deg dit – og desto mer glede når du er på plass! Det er viktig å føle på stillheten! Klem <3

    2. Det som gir meg en god følelse, er når jeg har tid til å sette meg ned i godstolen med dempet belysning, mens jeg hører på en av Medwyn Goodall sine album.

    3. Ser veldig herlig ut og må være bra for kropp og sjel <3 og du med din smidige myke kropp da!
      Sagt det før og sier det igjen!
      ..
      Herlig innlegg <3 klemmer…

      1. hehehe tusen takk Solveig 😀 Jeg er myk nok… men det har sine grunner… jeg har alltid vært myk pga hypermobile ledd som gir sine plager… så det er både og det i min situasjon 🙂 Men ja, jeg er fortsatt myk 🙂

    4. Så mange fine sitater! Virkelig kloke ord og ordtak til ettertanke! 😊
      Balanse og styrke, ja, viktig det! Kan se at du er myk og fleksibel også. 😊

      1. Jeg er myk og fleksibel… men har hypermobile ledd og det gir meg problemer…får aldri tøyet ut skikkelig for leddene er alt for tøyelige og det gir smerter på en annen måte… også har jo noen ledd stivnet til og er vonde… så er fortsatt myk i noen ledd og det er godt men vondt på samme tid 😀

        1. Har hørt at de med hypermobile ledd ikke har behov for å tøye… Bare lureri det, da, og noe som kan skape smerter. Skjønner godt at ledd som stivner blir vonde. De blir vel betente, på en måte. Jeg har noe artrose, noe artritt, men ikke så ille.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg