Tur og gode praten….

God søndags kveld der ute 🙂

Det har vært en rolig dag. 
Har gått litt tur, jeg og mamma først på dagen.
Så var jeg heldig og få middag hos mamma –
kvalkjøtt!!
Med tyttebærsylte og slikt.
Mmmmmmmm


Her er et knippe blomster/roser fra mamma sin hage 🙂  
Det blomstrer mere nå enn for hele sommeren 😀
En mild solrik søndag.


Dro innover til min gode veninne og vi gjekk tur og fikk den gode praten.
Det er så godt <3

Vi kan prate, flire og gråte om en annen.
Alvor og skjemt.


Det blomstrer i Herøy!


Så dro vi hjem til Marie og tok oss kaffe.
Meeeeeen, først måtte vi hanke inn noen plommer 😉

Har du hatt en god søndag?

Fortsatt god søndag ønskes dere der ute!!!

 

#høst #tur #glede #plommer #venninner #morogdatter

20 kommentarer
    1. birdbay: Tusen takk for koselig tilbakemelding 🙂 Jeg er veldig glad i å ta bilder 🙂 Ønsker deg en fortsatt god søndagskveld!! Det er godt å ha noen nære venninner <3

    2. Har skrevet et lite innlegg som jeg legger ut om en stund…en liten søndagsrapport. Godt å komme til mor og få servering! Venninnetur og go’prat er heler ikke å forakte. Og de plommene så gode ut. Jeg liker høsten fram til det blir november…Da synes jeg det er en litt mørk og dyster periode! 🙂

    3. karidansen: Da ser jeg etter ditt innlegg om litt 🙂

      Ja det er godt å komme inn i gangen hos mor og kjenne den gode middagslukten som jeg er oppvokst med. Det er bare noe helt spesielt det.

      Jeg liker også høsten – og når det går over til november er det på en måte ikke så lenge til adventstiden og da synes jeg det går fort. Så november for meg er bare der på en måte 🙂 Men koret mitt skal ha adventskonsert 29 november og det blir spennende – så det blir mye øving fremover også 🙂

    4. Hvalkjøtt er det mange år siden jeg har smakt…vet ikke om det er å få tak i her nå..men spiste det en del før..godt :))
      På den stien/veien der var det nok fint å rusle og prate sammen :)) Nydelige blomsterbilder og så mye blomster nå …merkelig ..men fint :)) Fin kveld og fin kommende uke til deg <3

    5. annebe: Ja vi får kjøpt i Ålesund, hvalkjøtt….. Eller om det kommer en bil som selger, på almenningen i sentrum.

      Veldig godt å bare gå / rusle på stien og prate.

      Det er veldig varmt ute for å være oktober, så blomstene knopper og spretter ut…… litt merkelig hele greia 🙂

      Ønsker deg også en flott kveld og en fin ny uke <3

    6. Mariann Sæther Tokle: Takk 🙂 Så bra med en fin søndag og frikål og barnebarn er helt topp det 🙂 Satser på at jeg en dag også får oppleve dette med barnebarn <3

    7. Herlig at det blomstrer så fint denne høsten 🙂 Sånt blir man jo glad av.
      Veldig fine bilder. Likte dem alle. Og plommer…nam nam 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg