Noen har bursdag……….and i love this cat <3

Hei og god ettermiddag.

Det er 11. desember og tradisjonen tro, sĂ„ drar jeg denne dagen til Ålesund og tar lunsj med mi gode venninne, Marita.
Hun har bursdag dagen fĂžr meg – og har i alle Ă„r poengtert at hun er EN dag eldre enn meg. Det er bare det at dette hĂžrer jeg ikke lenger
..    hehehe  nĂ„ er det ikke sĂ„ morsomt lenger – men JEG er jo EN dag yngre enn henne helt til midnatt 🙂  Hvor morsomt er ikke DET!

Vi har kjent hverandre siden fþr barneskolen – er vokst opp i samme bygd og har vért og er nére gode venninner <3

Men fĂžr jeg kommer meg til Ålesund, sĂ„ mĂ„ jeg jo vise bilde av verdens herligste Mr Sniff <3  som ble tatt bilde av i gĂ„r kveld.


Kokte byggryn – moste halvfrossen jordbĂŠr og blĂ„bĂŠr med ett lite snev av sukker i, og blandet i byggryn 🙂
Min eldste sĂžnn var innom fĂžr han skulle pĂ„ sjĂž i dag – og han mente at denne “desserten” kunne vi vel ogsĂ„ ha pĂ„ juleaften 🙂
Ikke sÄ dumt det, da den ene tantejenta ikke kan spise kaker og slikt som er melkeprodukter og mel i


Vi fÄr se.


Mr Sniff er iallefall fornĂžyd <3
Blir reint borskjemt og fĂ„r mat i liggende stilling av Patrick 🙂

 

Ja, sÄ var dagen her og jeg har vimset litt rundt og tenkte finne en liten sÞt ting til Marita, og hadde ikke all verdens tid fÞr hurtigbÄten gjekk.
Men fant selvfÞlgelig ikke noe som kunne passe, i farten, og mÄtte bare kjÞre mot Hareid.
Ja, det er da man blir stoppet i kontroll – nĂ„r man har dĂ„rlig tid 😀
Men det gjekk veldig fort og greit det. Alkotest og slikt.

Rakk hurtigbÄten og her sitter vi og koser oss og venter pÄ lunsj.
Fant ut at nĂ„r jeg ikke fant noen gave i farten – sĂ„ spanderte jeg liksĂ„godt lunsjen pĂ„ bursdagsbarnet – sĂ„ ble det gava 🙂


Jammensanten var det godt ja <3

 

NĂ„ sitter jeg her hjemme og oppdaterer bloggen min – prĂžver lese litt – ogsĂ„ skal jeg i en bursdag for ei som fyllte 50 Ă„r for litt siden 🙂

SĂ„ i dag er det fra det ene til det andre 🙂

 

Kos dere med fredagen der ute!

CARPE DIEM <3

 

#katt #skogskatt #bursdag #byggryn #lunsj #carpediem

 

26 kommentarer
    1. Koselig med venninnetreff og god mat…og dere var jammen jevngamle ..hehe..:))Fine bilder av sĂžnn og katt :)) Litt kjedelig Ă„ bli stoppet i kontroll..men bra det er kontroller i trafikken :))
      Kos deg pÄ bursdag ..og god helg <3

    2. for en deilig dag og altdu har rukket alt<3
      Gratulerer med dagen til din venninne i dag og en super ide og spandere lunchen <3
      Fine pusen og flotte Patrick:)
      I Hareid bodde min ene bestevenninne fÞr-hun er desverre ikkje lengre blandt oss og dette er fÞrste jul uten Ä sende henne gave........men for litt siden mens eg drev med pakker og sÄnn fant eg en gavepose med lapp fra henne til meg....da fÞlte eg hun er litt med meg i julen alikevel <3

    3. cuskima: Tusen takk 🙂

      Det er trist Ă„ miste noen man er glad i <3

      Ja jeg tenker at hun ved at du fant den lappen, sier at hun er hos deg allikevel <3
      Det tror jeg 🙂

      Ha en flott kveld du 😀

    4. vi hadde et spesielt bĂ„nd,hun fortalte meg selv at hun hadde gĂ„tt bort….eg forsto det ikkje med engang,men da eg forsto det maket likssom alt sense…
      vi to tĂžyset ofte med at de som er borte aldri hjelper oss sĂ„ eg sier til henne, nĂ„ mĂ„ du ikkje glemme hvordan det er Ă„ vĂŠre pĂ„ denne siden ,eg trenger litt hjelp til det og det likssom….
      ja eg er sikker pÄ at hun er med meg..<3

    5. trippelbursdag )) da Þnsker eg dere alle hjertelig til lykke med dagen og stor klem fra meg.En lunch er en fin gave og i hyggelig selskap kan en ikke fÄ noe bedre.
      Kipt med kontroll,men du var helt sikkert rein hi hi,kos deg videre i kvelden

    6. HĂžres ut som du har en veldig fin og innholdsrik dag! Slike dager er alltid veldig koselige 🙂 SĂ„nne vennskap er gull verdt. En av mine aller nĂŠrmeste venninner har jeg kjent siden barnehagen, vi har gĂ„tt i samme klasse pĂ„ skolen, og henger fortsatt mye sammen.
      Og Mr.Snitt er jo bare helt nydelig. Du ser virkelig at det er en snill katt som har det godt <3 Ha en super kveld videre!

    7. SĂ„ koselige bilder:) Gode venner er det beste en kan ha:) Katten din er helt skjĂžnn:) Ha en fortsatt herlig fredag skjĂžnne du:)

    8. Da har du bursdag i morgen!! Jeg lagde meg riskrem med byggryn i gĂ„r. Den ble god!! Ser ut til at Mr. Sniff koser seg fĂŠlt med sĂžnnen….og at du og bursdagsbarnet koser dere med lunsjen! 🙂

    9. I dag er det du som har bursdag! Hurra sĂ„ det smeller fra loft og til kjeller, i dag er det DEG det gjelder! Gratulerer med dagen! Bursdagsklem fra meg 🙂

    10. natheless: Tusen takk kjekke du <3 😀 Jeg gjekk i fjellet i dag....... det snþdde litt og jeg strakk ut tungen slik de gjorde i historien din - Henriette og Runa 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg