Ble ikke plastikk nei…

Hei og god fredags kveld 🙂

I dag har jeg vért til kontroll for den hþye CRPùn. Den hadde sunket til 132. Veldig hþye fortsatt, men jeg er mye bedre og legen egentlig fornþyd med at den har sunket litt. Ny kontroll lille juleaften 🙂

Ja i dag fĂžlte jeg meg bedre – selv om luften falt ut pĂ„ slutten. Det har seg slik at jeg og moderen la en plan. Jeg skulle til lege 09.10 – og da kunne hun hive seg med – sĂ„ kunne vi kjĂžpe kranser og dra pĂ„ gravane til besteforeldra mine i Gjerdsvika <3  Om jeg orket det vel og merke 🙂

Joda – klart jeg orker det! Jeg var jo mye bedre i gĂ„r allerede 🙂 SĂ„ skulle vi farte innom AMFI Ulsteinvik pĂ„ KID og handle julegave til meg fra mor (dyne og pute)   hihihi ogsĂ„ skulle jeg hjelpe henne med Ă„ handle gave til mine to gutter 🙂 

SĂ„ hun stillte opp 08.30 – vi dro til lege – handlet kranser og kjĂžrte avsted. Det var meldt dĂ„rlig ver – sterk vind og mye regn – ut pĂ„ dagen. Ja, og det kom ganske tidlig det. Men vi sitter jo i bil sÄ .. Kransene ble lagt <3

Ulsteinvik neste.

Vi fant det vi skulle der og bestemte oss for Ă„ dra tilbake til FosnavĂ„g, og dra pĂ„ Madelynn og ta kaffe og kake 🙂


Ostekake <3


ChaiLatte <3


SĂ„ mĂ„tte Mr Sniff inspisere juletre 🙂  Jeg skulle ha plast-juletre i Ă„r

. endte opp med et lite utenfor inngangsdĂžra og et stort til stua 😀 Kanskje neste Ă„r blir plastikk? Vi fĂ„r se

..
Enda et Ă„r med ekte saker – som blir saget opp over nyĂ„ret og gjort om til ved 😀

 

Ha en flott fredag!

 

#juletre #juletrelys #katt #ostekake #chailatte #Madelynn #bedreogbedredagfordag

 

23 kommentarer
    1. Bra den er pÄ vei ned iallefall :)) Kaka sÄ veldig god ut..Chailatte har jeg smakt et par ganger ogsÄ..veldig godt..men til kake blir det som regel svart kaffe :)) Koselig med juletre, ekte er jo finest, men syns det har vÊrt lettvint med kunstig de siste Ära :))
      Kos deg med kvelden og Mr Sniff <3

    2. plastic fantastic her i gĂ„rden….exen elsket ekte tre men eg seriĂžst hater nĂ„lene——nett sĂ„ eg alltid fĂ„r bein i fisken fĂ„r eg alltid nĂ„lene i foten eller flisene fra ett eller annet…eg kutter meg pĂ„ alt mulig likssom . GĂ„r pĂ„ endel medisiner sĂ„ derfor lettere utsatt…anyhuh….mitt er som en paraply du slĂ„r det ut og hekter pĂ„ inkludert ledlys plugger i veggen voila……nesten ferdig pyntet allerede….neida resten av det fine mĂ„ jo pĂ„ ogsĂ„ <3

    3. cuskima: Joda…… men jeg prĂžver fĂ„ det ut av huset igjen fĂžr det blir for mye nĂ„ler pĂ„ gulvet 😀 Jeg skal ha meg et slikt “plug-in” juletre jeg ogsĂ„ 🙂 SĂ„ kanskje til neste Ă„r 😀

    4. pÄ nille fÄr du dem superrimelig eg hadde mitt i garagen i 3 Är fÞr eg flyttet fra exen og fikk det opp hos meg selv :D:D:D

    5. Bra du er pĂ„ bedringens vei 🙂 Fint juletre med fargerike lys :)) SĂ„ veldig god ut ostekaken og chai latte har jeg aldri smakt fĂžr… 🙂 Fortsatt god bedring <3

    6. SÄ koselig med juletre bÄde inne og ute. Her er det plastikk med litt blannede fÞlelser:) Men det er jo greit likevel:) Ha en fortsatt flott kveld fine du:)

    7. Her blir det plast tre…for tredje Ă„r pĂ„ rad. FĂžr ville jeg ikke hĂžre snakk om det, men hvert Ă„r er det like vanskelig Ă„ finne en tre alle skulle vĂŠre fornĂžyd med. Og julen for tre Ă„r siden sĂ„ hadde vi plutselig ingen biler med tastativ eller tilhengerfeste, sĂ„ da ble det plast som lett kunne pakkes inn i bilen. Men det ser veldig fint ut, ser nesten helt ekte ut. Men det er helt klart en smaksak 🙂 nyt helgen 🙂

    8. birdbay: Jeg har hatt plastjuletre ved flere anledninger……. sĂ„ klarte jeg liksom ikke kjĂžpe nytt palsttre i Ă„r, men blir muligens til neste Ă„r……………. 🙂 Jeg er allergisk mot ekte vare sĂ„ hvorfor jeg trosser det er ikke sikkert jeg forstĂ„r fĂžr jeg vĂ„kner med hovne Ăžyne juleaften 🙂 Men hver pĂ„ litt ekstra drĂ„per og slikt…….. kan ikke ha julestjerner i hus 🙂

    9. du koser deg du tross att du ikke er helt friske,men det gÄr rette vei sÄ da er det bra da )) deilig Ä kose seg ,nydelig kake og koselig juletre,vi har hatt plastikk i mange Är nÄ,like greit siden noen i familien er litt alergiske ))

    10. fruensvilje: Ja jeg skal ogsĂ„ over til plastikk….. har hatt billige plasttrĂŠr – kastet de og hatt ekte – kjĂžpt nytt plasttre og hatt noen Ă„r og blitt lei og har hatt ekte siden….. men allergien gjĂžr at ogsĂ„ jeg mĂ„ tenke meg om ved neste kjĂžp. Synes de store med faste lys er flotte – sĂ„ neste Ă„r 😀

    11. Bra du er bedre……Jeg vil ha “Ekte” juletre, sjĂžl om plastikktrĂŠrne er mye finere nĂ„ enn de var fĂžr. Vil ha skogslufta inn i stua!! Bruker furu og den drysser ikke sĂ„ ille som grana! 🙂

    12. skal du investere i disse store fine ferdige med lys er det best Þkonomisk Ä kjÞpe dei etter jul til halv pris ) sikkert rÄd Ä fÄ til halv pris noen steder no ogsÄ

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg