02.02.2016

MÄ starte med kvelden i gÄr
.. mÄtte se ferdig to episoder jeg har latt ligge ganske lenge
.

Jeg er glad i serier, og har sett sesong 1-2 og nÄ 3 av ORANGE IS THE NEW BLACK.

Jeg sĂ„ de TRE siste i gĂ„r (av sesong3)
 bare for Ă„ fĂ„ med mest mulig da det er en stund siden jeg sĂ„ den
. Og dette er en fantastisk spennende serie om skjebner i et kvinnefengsel. Vi blir kjent med fortiden til de mange forskjellige, og hverdagen i fengselet. Hva skal en si, uten om at det er en sterk serie med mange skjebner – latter, tĂ„rer, sinne og frustrasjon kommer frem.

ANBEFALES!

 

I dag vÄknet jeg til flott ver ute. 
Oj, tenkte jeg. Ut pĂ„ tur aldri sur 😀

 

Planen var Ă„ gĂ„ i mange timer i dag 🙂

Pakket magevesken og tok med mitt Sony kamera. 

Nydelig lys ute og kaldt og glatt pÄ veien. SÄ mÄtte gÄ litt i kantene for ikke seile avgÄrde.

 

Jeg tenkte at jeg i dag skulle begynne med vandring i fjþra og ende opp med fjelltur til slutt. Men det endte i fjþra. Det skyet til – Sony kameraet ble tomt for batteri, og det begynte sludde.


Titt tei inne i boblen 🙂

Men det var ikke noe hinder, hverken tomt batteri eller sludd. For det kom litt i byer, sluddet, og jeg har da alltid min SAMSUNG GALAXY S5 klar og fulladet 🙂

Jeg hadde farger i hodet.

Ja, for frodith har lagt ut en fotochallenge som handler om 8 forskjellige farger – og da tenkte jeg at de motivene og fargene jeg vil ha, finner jeg forhĂ„pentligvis i fjĂžra. Og mange fant jeg der, og det fĂžrste bildet kommer litt senere i dag 🙂

 

Det er herlig Ä vandre og hÞre suset fra bÄrene i havet.

Ystevika ligg til hÞgre for Mulevika, nÄr en stÄr og ser ut i havet. Jeg er veldig glad i Ä gÄ i Ystevika <3

Her finner jeg ro. Selv om sjÞen er tung i dag og bÄra slÄr kraftig, er det noe spesielt her inne.

 

#serier #orangeisthenewblack #challenge #foto #tur #hav #Ystevika #sunnmĂžre #lys #friluftsliv

12 kommentarer

Siste innlegg