Challenge missmommy

SĂĽ er vi kommet til nr 4 i missmommy sin challenge.

 

Dagens oppgave er:

Ta bilde av noe vakkert – noe som du oppdaget i løpet av dagen, som bare gjorde inntrykk på deg.

 

Og da jeg kom hjem fra fjelltur, var det jo noe vakkert som kom løpende og tok imot meg da.

Jeg hadde kameraet nedpakket pga hagl og snø og slikt, sü jeg fikk ikke tatt noe bilde av Mr Sniff akkurat da.

Men da vi var kommet i hus og jeg hadde kameraet fremme, var jo Mr Sniff sĂĽ glad for matmors hjemkomst, at han lĂĽ jo bare og rullet seg og gjorde seg til.

Da mütte jeg bare ta bilder av ham, for han gjør inntrykk pü meg hver dag, denne kosete rufsen av en skogskatt.

 

MR SNIFF

SONY DSC
Vakker
SONY DSC
Han er jo bare helt herlig og jeg er sĂĽ glad i denne katten <3

Han er jo ikke nyoppdaget akkurat – men nye situasjoner er det jo hver dag 🙂

SĂĽ dette var mitt bidrag til dagens challenge.

Om du vil se andre sine løsninger pü missmommy sin challenge, kan du se pü de linken jeg har under.

 

CUSKIMA

FRODITH

MAGISKLIV

Det er mange flere som er med, så om du vil inn og sjekke HVEM det er som står for “GJØR EN FORSKJELL-CHALLENGE”, så gå inn på MISSMOMMY.

#challenge #gjørenforskjell #torsdag #skogskatt #vakker

24 kommentarer

Siste innlegg