gøy pü landet

FREDAG

Og dagen starter med ü vente pü at solen skal komme og tørke etter alt regnet som kom i natt.

Og etter hvert blir det tørt og fint, og jeg er klar for en ny dag med HVIT MALING.

Jeg er snart kommet rundt huset……. og har spart det “enkleste” til slutt….
Men vet ikke om det er det enkleste, for her kommer nøysomheten langs vinduskantene inn….
Og jeg må faktisk høyt opp i stien for å få malt kantene……
Men det er bare ü fokusere pü malingen og ikke pü høyden.
SĂĽ det har gĂĽtt bra selv om det var ubehagelig en liten stund.
I morgen skal andre strøket pü, om det ikke regner, for det er meldt regn,  og da vet jeg hva jeg skal gjøre bedre enn i dag.


Jeg har malt i flere timer og glemmer helt ĂĽ spise og drikke.
Tar meg noe lett mat, stikker innom moderen og har avtale med Marie om en tur pĂĽ turstien ved Leikong.
Vi kjører til LeikongsÌtra, parkerer og starter turen.


Vi har ikke kommet langt på veien før vi går oss på dette røret, og jeg forteller at jeg kjenner en bloggdame i Oslo som har tatt masse flotte bilder ved Operaen – der ligger det et rør 🙂 (frodith)
Ja, så da må vi prøve å ta bilde her da 🙂


Marie er mere opptatt av blåbæra som er der 😀

Vi rusler videre pü lysløypa og oppdager en flott steinbro til venstre for oss.
Og sĂĽ klart mĂĽ vi dit bort ogsĂĽ, og fotoshoote.
Sü da setter jeg mobilen pü 10 sekunder nedtelling ogsü er det ü løpe pü plass.


Selvutløser på mobilen – nedtelling – fullfart :.D

Vi fĂĽr det ikke mere morro enn vi lager selv <3
Og det er gøy pü landet !


Vi rusler videre og her er det sopp i veikanten.

Myrull og blåbær over alt nå 🙂

Vi kjører mot Larsnes – da vi finner ut at vi skal på sightseeing.
Ja, også kjører vi forbi Årvik fergekai og videre helt til enden av Skredestranda.


Ferga Årvik-Koparnes midt ut i fjorden der.
Tror ikke jeg har vÌrt her pü Skredestranda før.
Virkelig en koselig plass.
Herlig med impulsturer 😀

 

 

 

 

#fredag #skredestranda #gøypülandet #dagen #friluftsliv #fotografering #selfie #venninner #biltur #morro #bilder #foto #natur #sommer

 

14 kommentarer

Siste innlegg