magisk utfordring

MANDAG

Og jeg ser inne pĂĽ bloggen at noen har startet en challenge.

Nemlig
MAGISKLIV

SĂĽ om du klikker pĂĽ linken over, sĂĽ kommer du inn pĂĽ siden til Unni, og fĂĽr lest hva dette dreier seg om.
Jeg er med på denne challengen – og den første oppgaven er:

HVA ER MAGISK MED HØSTEN?

Det magiske med høsten for meg……….
Ja det er at den bare er magisk det.
Den gjør alt det vakre bare enda vakrere.

Jeg hadde akkurat et dikt i lokalavisa her, Vestlandsnytt, ang dette med høsten.

Og det er det jeg tenker, at høsten er en hyllest.
Høsten er ikke negativ i mine øyne.
Den er magisk med alle sine farger.
Den er magisk med den klare luften som blir.

 

 

#challenge #magiskutfordring #magiskliv #mandag #høst #fotografering #utfordring #hvaermagiskmedhøsten #dikt #minedikt #blogg #littavhvert

 

18 kommentarer

Siste innlegg