magisk utfordring

TIRSDAG

Og jeg tar fatt pÄ resten av Unni`s magiske utfordring.

Om du klikker HER sÄ ser du hva det er magiskliv sin blogg har for utfordring.

Her er det hun utfordrer oss til Ă„ si noe om:

1. Hva er magisk med hĂžsten?
2. Hva er magisk med DEG?
3. Noe magisk du gleder deg til.
4. Hva er det mest magiske som har hendt med deg i Ă„r?
5. GjĂžr noe magisk for noen i dag.

I gÄr tok jeg den fÞrste utfordringen og den kan du lese om 
HER.

 

Neste utfordring er:

HVA ER MAGISK MED DEG?


Det magiske med meg er at det finnes bare Ăšn av meg.
Blei inspirert av bloggeren #natheless pÄ det svaret.
For det er jo sant 🙂

 

Neste utfordring er:

NOE MAGISK DU GLEDER DEG TIL.

Og svaret mitt pÄ det kan vÊre typisk meg, for jeg gleder meg til hver dag.
Men, NOE magisk jeg gleder meg til, er turen til Kreta som jeg og moderen skal pÄ snart.

Neste utfordring er:

HVA ER DET MEST MAGISKE SOM HAR HENDT MED DEG I ÅR?

Og det mÄ vÊre de fantastiske toppene jeg har vÊrt pÄ i sommer.
Det er bare magisk Ă„ komme seg opp i hĂžyden.


#SAKSA

#GALDHØPIGGEN

#SLOGEN


Og sist men ikke minst, kontakten til denne flotte jenta som jeg er heldig Ă„ vĂŠre tante til.
Det er gull verdt Ă„ ha innpass i ungdommens verden.
Snakke om alt og ingenting <3
Jeg er glad for alt dette!


Den siste utfordringen er:

GJØR NOE MAGISK FOR NOEN I DAG.

Og det er jeg pÄ vei til nÄ.
Fikk telefon og spÞrsmÄl om Ä vÊre med mi beste venninne pÄ noe HUN skal pÄ og deretter ta en tur i naturen.
Det er magisk.

 

Take care!

 

 

#magiskutfordring #magiskliv #fotografering #natur #utfordring #tirsdag #littavhvert #bilder #glede

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg