minutt for minutt

SØNDAG

Og tiden går, minutt for minutt.

Et puff i ytterdøren som er litt treg, og ryggen slo seg på skeiva……
Jaja.
Var og så etter kattene til Ingeline, som er på tur.
Og i bygda der, hørte jeg
GJØKEN
koko koko koko
Ja, da er det jammen meg sommer, uansett skodde.

Så går minuttene……….
Og jeg må røre på meg.
Og i dag, som mange andre dager, går turen til

MULEVIKEN


Skodda er litt til og fra…..
Men, det regner ikke, og temperaturen er bra 😀

Jepp!
Dette ligner på en sommerdag 🙂

Så liker jeg alle de spennende kunstverka som lager seg i sanden etter 
at sjøen slår mot land.
Bølgeskvulp og flo og fjære……….
Så blir det til mange spennende og fantasifulle bilder.
Iallefall blir det slik i mitt hode.


Nydelige tegninger i sanden.
Så tenker jeg at dette skulle Marita ha, og fargelegge.
Hun som liker så godt å fargelegge og tegne, og lage ting med hendene sine.


Noen har mistet fotballen sin.
Leia løper litt uten bånd, på stranden, og prøver løpe etter måken som erter henne.


Og for ikke å snakke om denne “Disney-kjolen”
Ja, for det var det som slo meg….
Askepott.


Vi vandrer hjemover,
minutt for minutt.


En lykkelig hund som må inn i sitt bånd igjen.

Vel oppe på veien, møter vi en syklist som bare 
tar en svingom på plassen og vender nesen andre veien.

Jeg rusler med småe skritt, hjemover.
Minutt for minutt 😀

 

 

 

 

 

#pinse #1pinsedag #mulevika #herøykommune #natur #blogg #søndag #revmatisme #mestringsfølelse #utpåturaldrisur #fibromyalgi #kunstisanden #fotografering #hund


 

16 kommentarer

Siste innlegg