tenåringshunden

LEIA
9 mnd i dag


Tenåringshunder kan være utfordrende!
Den kan teste tålmodigheten din like mye som en ekte tenåring 🙂
Og hun her gjør det til gangs………….
Til tider……..
Men så er hun jo så flink også.

Og det grunnleggende hun allerede HAR lært, ligger der, men hun glemmer det av og til 🙂
Tålmodighet 🙂

Noe som er forandret, er bilsyken……
Hun er bittelitt bedre….
Jeg tar henne med på biltur innimellom, og kortere og litt lengre turer.
Og det går bra !!!
Så håper hun vokser det av seg ja 🙂

Hun er ekstrem på tygging av pinner ute i det fri.
Dette har jo med tennene å gjøre, og hun har ikke tygget istykker noe hjemme heldigvis.




Og morgenturen her i dag, inkluderer en pinne her og der 🙂
Og av og til må jeg bare la henne ligge og tygge litt 🙂


Tenke seg til at hun er 9 mnd!

Tiden har gått fort og sakte på samme tid, for jeg føler hun har vært her i evigheter 🙂

Hun er flink!
Legger seg til ro når jeg legger meg, og styrer ikke på med noe før jeg står opp.  

Men, hun er full av lopper i blodet og hormonsprett deluxe…..
Tenåringen 🙂

 

 

 

 

 

#shetlandsheepdog #hundenLeia #Leiashetlandsheepdog #9mnd #valpetiden #hund #hundeliv


 

10 kommentarer

Siste innlegg