2. og 3. plass og hvem ligger sĂ„nn midt pĂ„…

 

BLOGGTOPPEN


Sukk


 

 

Og pÄ 2. plass ligger SRAAD
Ingen forandring der i gĂ„rden – hun er fortsatt i Danmark og slĂ„r ut hĂ„ret – og innlegget fra i gĂ„r ligger der, pĂ„ 2. plass.
AltsÄ intet nytt under solen i KÞbenhavn!

 

 3. plassen er erobret av  ANNA RASMUSSEN
Der det heller ikke er sÄ mye nytt.
Ferien de ikke trodde ble noe av – ja den blei det noe av allikevel – helt til flyet fra Oslo vart kansellert i gĂ„r.
Turen til Kypros og sol og sommer og varme gjekk i vasken.

Jeg for min del hadde ikke vÄget Ä dra til noe annet land dette Äret.
Av hensyn til meg selv, jobben og ellers de rundt meg – hadde jeg ikke tatt risikoen pĂ„ det.
Men det er jo klart, vi menger oss her i Norge ogsÄ .

Det blir Norges-ferie pĂ„ meg – og nĂ„ gĂ„r jeg ut i ferie og satser pĂ„ at jeg er frisk av forkjĂžling og at prĂžven er negativ
.
Vi dropper hoteller og slikt – og menger oss i bobilen pĂ„ fjell og fjorder i fĂžrste omgang 😀

 

 

Det er av og til litt slik intetsigende med disse toppene.
Jeg synes det er interessant Ă„ se HVA det er som engasjerer leserne
.
Men at det er DISSE som engasjerer
.
Da tror jeg aldersgrensen er MYE under 40 for Ă„ si det slik.
Uten at jeg vet akkurat det da
.
Mange elsker toppene – det vet jeg jo egentlig 😀

Men morro er det, Ă„ se hva det er som rĂžrer seg i toppen.

 

Og morro er det Ä gÄ lenger ned pÄ lista, og fange opp blogger der
..
Jeg er ingen blogg-anmelder!
Bare en som er interessert i andre blogger og HVA de skriver om – som gjþr at de ligger hþyt oppe mot toppen.

 

SÄ da gÄr jeg litt lenger NED pÄ lista.
SĂ„nn midt pĂ„ – nr 55






LINERAMONA

Og av innlegget i dag forstÄr jeg ikke en dÞyt.

Det stÄr iallefall pÄ et sprÄk jeg IKKE forstÄr.

Men det jeg forstÄr, av andre innlegg, er at hun har en fortidlig-fÞdt baby.
En skjĂžnn liten Ask Emilio.
Jeg har ikke lest meg opp her, bare sÄ det er sagt.
Men de har to smĂ„ gutter fra fĂžr – og det er kjĂŠrlighet!

Ukjent blogger for min del – men greit Ă„ ha vĂŠrt innom.

 

 

Og sÄ har jo KJERRINGTANKER sitt Ä styre med, for den 1. plassen er det ikke rokket ved pÄ en stund.
Jaja, kanskje det er smertefritt nÄ??
PĂ„ fĂžrsteplassen
..

 

Jeg fĂžlger MANGE blogger.
Men de fleste er 50 ish
.
Noen er rundt 30 ish

Jeg fþlger blogger som GIR meg noe 🙂
Og blogger som fÄr opp latterdÞra


 

Jeg kan ramse opp de herligste blogger med de flotteste naturbilder og bybilder og selfier og bla bla – men ingen nevnt – ingen glemt!
De har et budskap og et innhold som fenger MEG


Jau jau
.. som brura sa



 

 

#bloggtoppenoglittslikmidtpÄ  #blogg #bloggere #bloggensandreplass #bloggenstredjeplass #hvemliggerpÄmidtenavblogglista

4 kommentarer
    1. Jeg tror at dere som har en blogg og som er over 35-40, eller vi burde jeg vel si skal nok jobbe mye hardere for Ä komme pÄ listen, hÞyt opp, unntaket er vel kokkejÊvel, men det virker som om vi mÄ jobbe sÄ mye mye mer for Ä fÄ lesere. Kan hende det er fordi vi ikke har det samme synet pÄ ting som de yngre eller at vi nok ikke treffer samme gruppe. Men jeg har lest din blogg e liten stund nÄ og har funnet at du skriver pÄ en mÄte som eg liker, du gjÞr det forstÄlig.

      1. Hei! Tusen takk for ditt hyggelige svar 🙂 Ja jeg higer egentlig ikke etter toppen 😀 Jeg koser meg i bloggverden og leser sĂ„ mange hyggelige og gode blogger – og liker Ă„ dele min blogg og mitt syn og mine opplevelser med dere 🙂 Og jeg er superglad for alle som leser og gir tilbakemeldinger. Vi gĂ„r alle livets skole – og vi har alle vĂŠrt 20 ish og vet hva det ER. Men tidene har forandret seg og vi med den 🙂

    2. God ferie, Mette!â˜€ïžđŸ˜ŽđŸ˜˜
      Holder meg i moderlandet, jeg ogsÄ. FÞles mest riktig i Är, det.

      Jeg har faktisk ikke rukket Ă„ lese meg opp sĂ„ mye pĂ„ din blogg, men det skal jeg begynne med nĂ„. Vi som er litt “oppi Ă„ra” fĂ„r holde sammen😉👍

      1. Hihihi ja vi som “er litt opp i Ă„ra” 😀 Unge til sinns men det ser ikke slik ut pĂ„ utsiden….hmmmmm 😉 Jeg har begynt Ă„ lese din ogsĂ„ – morsomt nĂ„r man finner koselige og flotte blogger. NĂ„ mĂ„ jeg bare bli FRISK sĂ„ vi fĂ„r tatt fĂžrste turen med bobilen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg