71 grader nord er ikke noen ferie – høststue fra princess og feire bursdag…

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

 

2.plassen = SRAAD
Det finnes tydeligvis ingen stopp i meg!
Så mye som skjer – og nye hemmeligheter avsløres i september.
Men det nyeste; hun er med i ĂĽrets 71 grader nord-kjendis!

 

 

3. plassen = SPEILTVILLINGENE
Stayler hjemme i en “høststue” – reklame for PRINCESS.
Nydelige farger!

 

og

 

55. plassen = VABOFAMILY
Med et bursdagsbarn midt i sommerferien hvert år….
Bursdagsfeiring!

 

 

Den vakre naturen vĂĽr!
Jeg hadde ikke klart ĂĽ vĂŚre med i 71 grader nord tror jeg.
Bære tung sekk, gå lange etapper og klatre – ja for min høydeskrekk liksom…
Skulle alltids klare å sove ute i telt for det er bare lekkert – drite i skauen også – og nyte naturen aller mest.
Men det er ikke ferie de er på akkurat 😀

Det blir spennende ü følge med ürets kjendis-71graderNord.
Ja…. kanskje heier jeg på Vår Staude…
Eller han fra Alta eller…
Ja vi får se hvem som har styrken og tålmodigheten 🙂

 

Jeg har ingen “høststue” men jeg liker fargene.
Jeg liker “gull” og brunt – lune farger.
Jeg har pusset opp min stue – men å innrede med nytt – det blir en bit av gangen da oppussingen kosta skjorta.
Skulle gjerne hatt en butikk som ville style min stue 😀

 

Min eldste sønn har alltid feiret sin bursdag i starten av august.
Alltid før skolestart….

Familieselskap på dagen og ventet med kompisfeiring til skolen startet 🙂
Funket fint det 😀
Nü er han voksen og vi tar det slik pø om pø.
Er han hjemme fra sjøen, kommer han gjerne pü en kaffe og kake og en gave <3

 

 

 

#bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #nestenpĂĽtoppenogmidtpĂĽ #bloggere #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. SĂĽ fint du har ÂŤjĂĽlaÂťdeg i dag..hehe.. Blei spurt en gang For mange ĂĽr siden om jeg ville komme til casting for 71 grader nord..tenkte meg om et øyeblikk..men takka nei..hoppe utfor stup i strikk og dykke i grotter og sĂĽnt..det gjør jeg ikke altsĂĽ … Men følger med pĂĽ TV..liker programmet ..Klem og fin dag til deg 💕

      1. Ja da har du nesten vĂŚrt med pĂĽ 71 grader nord du da 😀 hihihi Nei ĂĽ dykke i grĂĽtter og kaste meg ut for stup eller gĂĽ bratte stigninger med stupbratte kanter og klatring………. neitakk 😀
        Men artig ü følge med pü, JA!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg