Årets juleøl… sykdom og karantene… og utstillingene under miljøuka..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er himmelen vakker og gyllen oransje mot øst – sola er på vei opp og inne er det stille, uten om God morgen Norge som surrer på TV og hund og katt som ligger og slapper av eller spiser mat.
Kaffe og havregryn står foran meg og ute kjemper skjora og kråka om fuglematen som er hengt ut til de små.
Men, jeg har blitt fortalt at også de trenger mat så….

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = LASSEL
Årets juleøl på vinmonopolet 2020

 

Plass nr. 55 = ELISEAMANDA
Sykdom og karantene

 

og

 

Plass nr. 100 = CINDY
Utstillingene under miljøuka 2020

 

 

Juleøl…
Ja, kanskje drikker jeg en juleøl til pinnekjøttet julafta..
Ellers er jeg ikke ekstremt glad i øl generelt.
Kan ta en lys øl om sommeren…
Og forresten; den alkoholfrie øla er supergod!!

 

Ja karantene vet vi jo alle hva innebærer nå, tror jeg..
Og er man syk, ja da må man bare holde seg for seg selv til man er symptomfri, uansett hvor kjedelig det enn er 🙂

 

Jeg har ikke vært på noen utstillinger i miljøuka..
Men jeg har støttet en innsamling  🙂

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #blogg #bloggere

6 kommentarer
    1. god dagen får jeg si,her har jeg akkurat inntatt lunchen ,glutenfrie skiver med leverpostei toppet med hjemmelagert tomatchutny :=)
      sola skinner på fjellet ,vi ser den nok ikke før i 15.30 tiden og så forlater den bygda igjen kl 16 ,så det er bare å venne seg til att den skal nytes i fjella i mange uker fremover :=)
      øl liker jeg ikke ,alkoholfri har jeg ikke smakt ,men jeg har to bokser stående for Wenche på god morgen norge anbefaler den i sauser :=) har planer om å prøve
      Nå skal jeg dra over kjøkkengulvet så tar jeg helg :=) ha en fin dag da

      1. Fin helg til deg også 🙂 Her fikk jeg og hunden en fin tur i fjellet før jeg skulle ha arbeidshelg – men kom ned fra fjellet med dårlig mage og urven og kvalm og uvel,,, så forelpig er det ikke matlyst å spore her…. krysser fingre for at jeg ikke kaster opp…… Så her blir det å ta det helt rolig. 🙂

    2. Hmmm – juleøl eller øl generelt er ikke noe for meg – jeg er sånn cider og vin-jente……! Sykdom er no dritt – enda mer nå enn før, bare å gå i hi lissom……! Ingen miljøuke-aktiviteter på meg, men…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg