armhevinger – planke og dørstokkmil..

 

 

TORSDAG

🤸🐕

Opp mot toppen og litt forbi
MĂĽlet i dag er LISJEVATNET
Lengre enn langt men dog… det må prøves

I dag skal jeg ta armhevinger og planke ute i det fri
Det var det jeg tenkte til morgenen

Jeg kommer meg ikke til Aktiv treningssenter
Energien er pĂĽ et lavt nivĂĽ etter nedtrapping og utkutting av Lyrica og Cymbalta
Helt nede liksom
Og bare ta tak og komme over dørstokkmila og sette i gang
Det er det som mĂĽ til

Og jeg vet jeg blir tom etterpå… men da har jeg gjort det jeg ønsker å gjøre hver dag
Trene litt styrke
SĂĽ fĂĽr energien komme pĂĽ andre plan langs med
Det er det som er planen 😀

Å bli inspirert av mange av dere her inne i bloggverden – det er bare så herlig!
Tusen takk!

🙏

Ut på tur – aaaaldri sur – jeg og hunden Leia

Jepsipepsi!

Jeg må bare lære meg å ikke ha slike hårete mål…
Og jeg føler jeg er pü god vei
Akseptere

🌷

Takknemlig for kjæresten min, familien min, hunden min, vennene mine – livet mitt
Ja… takknemlig
Det gĂĽr igjen ofte i mine tanker
At livet mitt har blitt slik det er nå – det er alt takket være min bedre halvdel
Og da tenker jeg på kjærligheten først og fremst – at jeg skulle møte den
At mitt hjerte skulle ĂĽpne seg og ta imot
Tusen takk!

🐶

Og Leia var og tok blodprøver i går, og de var fine – så stoffskiftet ligger der det skal – og tablettene fortsetter som før 🙂

 

Så tok det helt av i tankeverden her gitt… Prøver igjen; ut på tur aldri sur!

Og vi fortsetter som før; ut pü tur i vür natur!

Det blei planke –
og 10 armhevinger!
Altså, armhevinger slik helt greit ikke perfekt dypt ned og slikt – men halvveis – bedre enn ingen!

 

Hit har vi gått noen ganger – og herfra går det nedover og innover mot Lisjevatnet

Minusgrader om natta…
Og kald nordavind på dagen…

 

Armhevinger… tungt ja…

 

 

Vi er fremme ved gapahuken og Lisjevatnet!

 

 

 

Ei kort pause før returen…
Neste gang… ja for nå vet jeg at jeg klarer denne turen.. og da tar jeg med stormkjøkken og svelerøre – pluss den kakaoen (rett i koppen) og koppen jeg fikk av bloggeren Utifriluft, for litt siden – for det står og venter på meg til en gitt anledning

 

 

Snuuuuse!


Phu!
Det er i motbakker det gĂĽr oppover

 

Og herfra er det “bare” nedoverbakker

 

 

Vi klarte tur og retur Lisjevatnet – men det var slitsomt ja
Kroppen skreik mot slutten… men da var vi begge slitne, ja hund og menneske…
Og vi kunne gü over dørstokken hjemme og slappe av

God torsdag videre til dere
Og du, tusen takk for at du er innom her!

StĂĽ deg vel

 

😊

8 kommentarer
    1. Du er helt rĂĽ, Mette – for en flott tur! Lekre bilder – og med innlagt styrketrening! SĂĽ koselig at du har spart kopp og kakao til en skikkelig kos tur – gleder meg til ĂĽ bli med pĂĽ den ogsĂĽ! Godeste klemmer kommer fykende <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg