bare gammelt nytt…..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har klokka passert 10.00.
Må være rekord for å stå opp seint for min del… men av og til trenger kroppen MYE hvile…
Ellers er det som vanlig, med frukost og hund og katt.
Det blåser ute… opplett i øyeblikket 🙂

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = MEGLERFRU1
Lavkarbo blautkake sukkerbrød
(gammelt nytt)

 

Plass nr. 55 = NASJONALGASTRO
Oppskrift på enkle makroner
(gammelt nytt)

 

og

 

Plass nr. 100 = HEKTAPAINTERIOR
Uteplassen 2019 VS 2020
(gammelt nytt)

 

 

Ja, av og til er det slik at det ikke finnes NOE nytt på disse plassene.
Ikke noe nytt her i gården heller….

 

God søndag til deg der ute!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglisten #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. Her er det nytt altså, men jeg havner aldri på disse plassene 😀 78. plass i dag, og DEN er det jo ALDRI noen som setter fokus på 😀 ha-ha. Neida…det går fint. Regner her. Vært ute og kjøpt rundstykker. Blir nok innedag i dag. Synes det er litt deilig 🙂

    2. Hihi… kjedelig når det ikke er noe nytt! Litt nytt her – holder jo på å pusse opp – det går sakte, men sikkert framover! Jippi…. klem <3

      1. Ja jeg står opp som regel rundt 07.00 – 08.00 ish men av og til kan jeg overraske meg selv med å duppe av og klokka blir 08.30 😀 hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg