Bobilhelg – lørdag -Erdalssætra

God morgen fra flotte Grande camping 🌞

 

I går kveld regnet det bittelitt,  men nå skinner sola 👍

Når familien møtes = veldig koselig 😊

Vi hadde bestemt oss for å sykle mot Erdalssætra i dag  og jeg og C så gjorde 🚲 Varmt ja!

Masse bilder 🙈😃😅

Så er vi fremme.

Virkelig en flott tur 😃

Matpakke,

pause og nytelse

Så vakkert her 🧡

Hjemturen og møte med kuer – ungokser som var for nærgående – og jeg fikk panikk da en ung-,okse kom etter meg 🙈

Men så blei vi venner – på hver vår side av gjerdet 🐄

Søt ja ❤️

Vi syklet til Hjelle  og avsluttet turen med kake og kaffe 😃 Pluss et bad 🏊

Tur var dagens prioritering,

og jeg er utslitt  – kroppen tåler ikke så mye lenger 🩷

Tjelde-mamma passer på sine to vakre små 😊

Takknemlig 🙏

6 kommentarer
    1. For en fantastisk tur – et skikkelig vakkert sted det der! Setra skal jeg også til en gang – jeg gikk jo fra campingen og til der stien starta…. 🙂 nydelige bilder, Mette – og du er virkelig råsprek! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg