Dedicat pĂ„ 55. plass!!! korona…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

PĂ„ sunnmĂžre er det ingen forandring what so ever
.
Vinden pisker regnet mot vindu og det er vÄtt vÄtt vÄtt ute
..
Men, det er sĂžndag!

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = METTEASK
Kyllinggryte som sist hun var pÄ 25 plass
.

 

Plass nr. 55 = DEDICAT
Quiz!
Bilder fra rundt omkring i Rognan.
Blir du med og gjetter!!

 

og

 

Plass nr. 100 = BUNNYTRASH
Friheten i dette landet er kansellert!

 

 

Jeg lurer fortsatt pÄ om jeg heller skal gÄ for en slags kyllinggryte til neste sÞndag da damene kommer pÄ klubb til meg



 

Og se her da, for her kom DEDICAT inn pĂ„ 55. plassen 🙂
Og i gĂ„r satt jeg og skrollet og skrollet og lette etter bilder i innlegg pĂ„ siden hans, for Ă„ lĂžse QUIZ – men du verden det var ikke enkelt.
FĂ„r unnskylde meg med at jeg har arbeidshelg og hadde mye annet i hodet allerede
..
Hmmmmm
Men jeg svarte iallefall pÄ et par tre bilder da


Krysser fingre for at NOE var rett!!!

 

Med korona rundt oss blir det som det blir.
SĂ„nn er det med den saken.
Vi mÄ alle ta vÄrt ansvar og vÄre forholdsregler.
NÄr vi ser utviklingen, kan man begynne lure pÄ hva folk generelt tenker

Eller ungdom

Det er ikke sÄ nÞye?
Jeg jobber i helsevesenet
.
Det er nĂžye!

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #deternĂžye

4 kommentarer
    1. Takker og bukker 😀 Artig Ă„ fĂ„ omtale, nĂ„r man smatt inn sĂ„nn nesten midt i blogg lista 😀 Ha en flott sĂžndag i det vestlandske hĂžstvĂŠret. Fyra i ovnen i dag, sĂ„ tenk…..

    2. SĂ„ at Jan var pĂ„ 55….. det er gĂžy nĂ„r du skriver om “en vi kjenner”…. jeg klarte ingen av oppgavene, men du var jo flink, du! Syns de aller fleste mĂ„ lande litt nĂ„ og ta korona pĂ„ alvor! Er visst litt fort gjort Ă„ glemme…….! Utrolig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg