der sprakk jeg!… arkivert.. og pĂ„ ulvejakt…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund blĂ„ser det godt rundt “nĂ„va” og det skal visst blĂ„se noen dager fremover.
Og regn i tillegg
. det er meldt en del nedbþr.
Vi tar det pÄ strak arm, tenker jeg.
Det er bare Ä trekke pÄ skuldrene og la dagen komme.
Ikke noe Ă„ gjĂžre med dette veret

Og nĂ„r sola skinner igjen, er det glemt – iallefall er det slik for meg 😀

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = CAMILLA ØVESTAD
Der sprakk jeg!

 

Plass nr. 55 = SOLLIV
Arkivert

 

og

 

Plass nr. 100 = EVASWINDOW
PĂ„ ulvejakt

 

 

Og nÄ sprekker snart jeg ogsÄ!
Men ikke ang juletre
.
Det fĂ„r vente til 1. desember 😀
Men denne uka skal jeg sette ut julelysa.
Det er sÄÄÄÄ koselig Ä ha lys utenfor dÞra denne mÞrketida <3
Og de lysa fĂ„r stĂ„ i fred til ca midten av januar, mens jula ellers fyker ut dĂžra 2. eller 3 januar 😀
Jula, den er i desember!
SĂ„nn er det med den saken.

 

 

Arkiv.
Jeg har en del dikt som ligger og venter i mitt arkiv.
Et arkiv jeg har laget meg.
Av og til kan en fþle seg arkivert og plassert

Men, er man arkivert sĂ„ blir man forhĂ„pentligvis ikke glemt – man blir tatt frem i ny og nĂš.
Mange tanker har blitt arkivert i minne
 godt Ă„ ta frem ved behov.
Ikke arkivert og stengt – lĂ„st ned for alltid
 det er ikke bra

I arkivet finnes det meste pĂ„ godt og vondt – noe lar man ligg og annet taes frem og er gull verdt.
Men, Ä bli arkivert
. man kan se sÄ forskjellig pÄ det.
Arkiv.

 

 

Er ulvejakten i gang?
Jeg liker ulven og vil ikke jakte pÄ den akkurat.
Men noen steder er det flotte ulver Ă„ oppdage i pereferien.
Ulv – utskjelt og uglesett.
UlveĂžyne..
Danse med ulver

Jeg skulle Þnske jeg kunne sett ulv pÄ nÊrt hold.

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #boggere #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer
    1. god morgen ,ja i dag er det litt surt ute,og i morgen skal det regne mye,ja ja ,jeg skal vÊre i Volda /Ørsta i hele morgen men fÄr holde meg mye inne :=)
      her bruker juletreet Ä komme frem pÄ stua lillejulaften,men tror du ikke mannen kom et lite i gÄr da,og den stÄr der sÄ fint pÄ skapet hi hi ,sÄ den mÄ bare fÄ skinne om kveldane nÄr mannen kommer hjem fra arbeid hi hi

      1. hehehe sĂ„ herlig da, med et lite juletre <3 Ja i morgen skal jeg til frisĂžren og bare friske opp litt…. dyrt er det, men nĂždvendig av og til 😀

    2. Jeg tror ikke jeg sprekker av noe akkurat nĂ„, hihi…… og arkivert har jeg ikke tid til Ă„ bli…… ulv hadde vĂŠrt konge Ă„ se….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg