eg tør ikkje tenkje på det

 

Det e litt rart ditte livet, kjem eg på
All erfaring skulle gjere meg tøffare og sterkare
Men etter mi erfaring, blir eg meir pysete, og på ein måte svakare
For tenk kor fort eg kunne renne på ski, kjelke, spark, akebrett
Årevis med erfaring tilseie at dette er rein plankekøyring pr dags dato
Og sykkel… skulle ikkje være noko problem det
Har alltid sykla!
Gå på skøyter ein kald vinterdag – har gjort det så mykje
Hoppa tau, hoppa strikk og hatt god balanse
Men kva skjer
Jau, alt verte vanskeligare,
og det er tyngre med alt
Balansen, kor har den vorte av
Modigheita har gått andre vegar
Nei, veit du kva
Eg tør ikkje tenkje på det ein gong

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
januar 2024

 

 


#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

16 kommentarer

Siste innlegg