energi gjennom dagen…spooky og mange bilder…

ENERGIPÅFYLL!!!

 

Tur til Herøy gard
og
Goksøyr og Goksøyr camping.

 


Skuta Anna Olava ligg og duppar i havet ved Herøy gard.

 

Ei regnbyge susar forbi – og det er greit å ha med paraply for sikkerheits skyld.

Det er stille og roleg ved Herøy gard.
Ikkje mykje trafikk, og berre blada som raslar i vinden.
Det ligg mykje historie i dette området.

 

 

Ei huske å sete seg på………

 

Jepp!

 

 

Og når du åpnar ein kastanje
og nokon nesten seier HEI til deg… eller…
du får ein følelse av
“you are not alone”..

 

Litt spooky egentlig…..

Lar den ligge der og ruslar vidare på veien mot speleplassen – der KONGENS RING har vorte spelt i alle år,
utan om dette året då korona kom….


Speleplassen.

 


Energi å hente her ute i naturen – ved havet.

 

Mykje flott av fargar no framover.

 

 

 

 

Og på tilbakevegen tenkjer eg; ligg den der enno,
den figuren i kastanja….

 


Og det gjorde den…..
Eg lot den berre ligge…..
Var den ikkje litt slik klovneaktig?….

 

Tenkte at eg måtte ta turen ut til
GOKSØYRA
og få litt meir havluft
– og så gjorde.


Runde her – og videre ut til Goksøyra.


Det er stille.
Turistane er nesten alle, reist.
Nåkre går i fjellet uansett ver – og eg gjekk meg på fjellglade folk oppover veien langs elva.

 


Eg ville berre opp til DENNE fossen, som eg ikkje har gått bort til før…..
Den var så fin frå vegen, og måtte oppsøkast.
Fin foss ja!

 

Mykje energi å hente <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Ein god kopp kaffe og prat hos Inguna på Goksøyr camping gjer heile turen i dag, fullkoment.
Og nåkre turistar som skulle i fjellet kom og kjøpte både eine og hint – og skulle tilbake til kiosken og handle meir etterpå.
Koselig!

 

Føler meg rikare enn i dag tidleg <3

 

 

 

#herøygard #goksøyr #fossefall #elvar #hundenLeia #natur #haust #høst #paraplyisølepytt #hestekastanje #figurikastanje #spooky #energi #mestring #utetid #fotoglede #hobbyfotograf #natur #høstfølelse #følermegrikare

4 kommentarer
      1. Ja, det var en god dag der jeg fikk bort en del vondter fra kroppen med bare å være ute og innta styrke fra naturens krefter ved havet og fossen 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg