følges minutt for minutt….?? lite nytt og blĂĽbĂŚrmuffins!

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!
The sun is shining – iallefall gløttvis gjennom skylaga og regndråpane, og det er lova opplett utover dagen.
Vi tar alt vi kan fü av solgløtt!

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Min dag gjennom bilder.
Følge kjÌrringa nesten minutt for minutt gjennom dagen.

 

 

Plass nr. 55 = OUTDOORKIDS
Samme innlegg som sist jeg hadde henne nevnt her.
Innlegg fra 30.08.20
Karboredusert kosthold.

 

og

 

Plass nr. 100 = DAMER FOR FAEN
BlĂĽbĂŚrmuffins med musli.

 

 

Kanskje vi alle skulle hatt en dag; følge minutt for minutt gjennom dagen, og i dag følger vi bloggeren MetteJosteinsdatter !
Og dagen starter med å stå opp og gå til badet… la hunden løpe ut og tisse, slippe inn katten, fylle i matskålene, sette på kaffetrakteren, tømme havregryn og rosiner pluss litt sukker i en skål, toppe med melk og kaffe i koppen med en melkeskvett i, slå på TV2 og la god morgen Norge sive ut i stua, sette seg til spisebordet i stua og slå på datamaskina.
Dagen har startet og utsikten er upåklagelig – med solgløtt mellom regn og skyer.
Det hadde nok blitt en lang dag, med innslag av turer og diverse, og i disse dager, flere minutter pĂĽ sofaen rett og slett.

 

 

Jeg gĂĽr ikke pĂĽ noen dietter.
Min erfaring fra ANDRE, er at diettene er vanskelig å opprettholde….
Man skal jo tilbake til hverdagen….
Sü, jeg har MIN løsning, og det er ü spise samme mat, men mindre.
Spise mindre søtt og salt – og kanskje egentlig kutte ut dette i en periode.
Og ja, når jeg begynner spise søtt og salt igjen – så er det vanskelig å stoppe.
SĂĽ der mĂĽ jeg rett og slett uansett vĂŚre forsiktig.
Unne seg litt – men mitt inntak er voldsomt til tider…. så….. tar meg heller et eple eller en gulrot 😀
Men tro ikke at jeg IKKE spiser søtt… for det gjør jeg 🙂
Kunsten etter en diett vĂŚre hva det vĂŚre vi, er jo ĂĽ holde seg der man har landet.
Det er det som er nøkkelen til sist.

 

 

Jeg elsker muffins!
Lager det sjeldent selv – gjorde det mere når barna var små.
Men er jeg på kafè og jeg ser en fristende muffins – ja da kan jeg nok velge det til kaffien 🙂

 

 

 

#bloggeretopphundre #bloggernetopphundre #bloggtoppen #blogglistentopphundre

8 kommentarer
    1. Farsken,, der var jeg ikke pĂĽ lista i dag heller…….. 😛 Men det var helt greit ĂĽ følge deg sĂĽnn minutt for minutt i morgenstunden 😀 Ha en flotters dag 😀 Klem

      1. 😀 !!!! hihi ja du er jo stadig innom topp hundre du 🙂 Og slik er det med meg og min blogg ogsĂĽ – inn en stund og ut igjen…. ogsĂĽ innom igjen 😀 Greit det liksom 🙂 klem

    2. Minutt for minutt frkutifriluft, hadde nok blitt litt søvndyssende for de fleste, hihi….! Og dietter er vanskelig – jeg er enig med deg – spise det samme, bare mindre, og sĂĽ mest frukt og bĂŚr istedenfor kaker og godis! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg