formen…på tur..achtung…

God morgen fra Dresden 😃

Litt sliten kropp av allergi fra Julemarked med alle grantrær osv…og slikt – pluss kroppen ellers med smerter og mye gåing 🤪

La gå… slik er det med den saken! Opp og hoppe – frukost i lag med C før han kjører på jobb ☕️🍽

Det er slitsomt å være med på tur til tider 🙃 Kroppen sier i fra – og nedturer kommer.

“Just have to take it, fake it and make it”

Og dagen er i gang

Det blir opplett og sola 🌞

Må nok investere i solbriller 🕶

Ut en tur å se en siste gang. I morgen tidlig reiser vi hjem 🛩

Forhåpentligvis kommer C tilbake så vi rekker å ta ei runde på markedet her, og en tur med pariserhjulet 🎡

Her er det bare å nyte dagen før det er tilbake til hverdagen – vinter og snø!
Gleder meg til hverdagen; savnet etter hunden Leia 🐶
Det blir opptur å hente henne lørdag formiddag
Tillater meg ikke tenke for mye på Leia mens jeg er på tur – det gjør det bare vondt verre… Nyte mens man kan,… Leia har det bra på kennel 🐕

Hotell-livet synger på siste verset for denne gang 💃

Og før jeg rusler ut døren har jeg hatt en koselig samtale med mi gode venninne og storesøs, Laila 🩷  klem til deg 😘

Rusletur en siste gang i gatene her.
De fantastiske bygningene og bitte litt historie til de.
Litt mat og drikk (kaffelatte og americano) må man ha!
Fotografering og bare supe inn inntrykk fra disse mektige byggverk.

Det blei ikke investert i nye solbriller… men et nytt skjerf 😄

Jepsipepsi!  Her kommer bilder og litt tekst til

Karusellen over håper jeg C vil være med i, i kveld 🤩

 

Vakkert vakkert !

 

Går over gaten og en siste tur opp trappen til dette spektakulær som kalles

Kaffelatte og plommekake 🥰

 

 

Da jeg var innom kjøpesenteret,  begynte mobilen å pipe.. alarm!!!  Jeg forstod ingenting 😳 ALARM   ACHTUNG ACHTUNG!!

Hva skjer?? Krig???.!!!

Jeg fikk trykket ok etter at den peip for andre gang, og spurte på en butikk hva det var.  Hun sa det er test – og at det er beredskap om noe skal skje. Rett og slett en øvelse.  Herlighet som jeg skvatt  et øyeblikk. Absolutt alle mobiltelefoner alarmerte og vi må fysisk trykke ok for at vi forstår 🙃 Ekkel og absolutt ren og skjær virkelighet.

Jeg trodde ærlig talt det var en alarm på at jeg var blitt svindlet eller noe 🙈  eller invasjon … kommer jeg meg hjem? Hvor er C??  paranoia 🤪 med tusen tanker gjennom hodet på få sekunder

Ekkelt nok at de har slike tester…. men det funker- og er viktig 👍

 

Relaxingtime på hotellet  😊

Tusen takk for at du har fulgt med på turen og reisen og dagene 😊

 

 

💜DESEMBER💜

 

 

#reise #dresden #livetgenereltpåtur

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg