gÄ ulendt og humle..

UT PÅ TUR
ALDRI SUR

 

 

En nydelig tirsdag formiddag.

Og jeg merker at det sliter pÄ Ä ikke fÄ vÊre sÄ aktiv som jeg gjerne vil og er vant til.
SĂ„ er det Ă„ bruke tiden da

Den har jeg
 tiden
 bare det Ă„ bruke den rett 😀

En tur i ulendt terreng er god trening for kropp og sjel

OgsÄ tenkte jeg gÄ oppover stien mot Muletua og kanskje fikk jeg tatt bilde av
HUMLE-BLOMST – slike som FRUENSVILJE
hadde i et innlegg
 som jeg mente jeg hadde passert pÄ stien


Og jeg sÄ gjorde


Oppover det barst..
En litt slik vissen hþyre fot og ellers litt slik  for halv maskin  – mestring i hvert skritt!

 

Og her er humlen pÄ stien:

 

 

 

Dette mĂ„tte da vĂŠre humle?  🙂
HĂ„per det!

 

SĂ„ gjekk turen videre, ikke til Muletua, men mot Barmen og forbi.
Gaper over litt mer enn burde.. men man vil sÄ mye


En god tur for hund og menneske – og god trening!

 

VI nyter utetid og myrull og stillhet og blÄtt hav sÄ langt du ser
.

 

 

 

 

 

 


Å stige opp pĂ„ en stein og kjenne friheten..
Det er ikke sĂ„ langt ned, men den gode mestringsfĂžlelsen gjĂžr gleden sĂ„ stor 😀

 

 

Dagen er fortsatt fersk


CARPE DIEM

 

 

 

#carpediem #gripdagen #dagenerfortsattfersk #utetid #hundogmenneske #mestringsfÞlelse #gÄulendt #fjelltur #Äville #fotoglede #hobbyfotograf #natur #blÄtthavsÄlangtduser #hundeliv #myrull #sommer #trening

15 kommentarer

Siste innlegg