god frukost dagen derpÄ

Kan ikkje huske sist eg sov til over 10.00 pÄ ein sÞndag

..

Og du verden sĂ„ utkvild eg var dÄ  . sjĂžlv om eg ikkje kom i seng fĂžr etter 02.00 😀
For ei som ikkje har for vane Ă„ rangle sĂ„ all verdens, var dette rett rangling i stor skala 😀


Og det er godt Ä site her med den gode frukosten eg nyter nesten kvar ein dag, og tenkje tilbake pÄ gÄrsdagen og alt som skjedde.

Heile dagen gjekk med til Ă„ forberede seg til kveldens happening, eigentleg.
Iallefall lÄg det bak i hodet at eg mÄtte vÊre klar til 18.10, dÄ Anita, Per Arne og Tord skulle hente meg og deretter hente Tove.
Heldige oss som fekk skyss!

Eg var invitert i 50 Ă„rs ball for SĂžlvi.
Ho fylte 50 Är 30 mai og feira altsÄ i gÄr, laurdag 1.juni.

Og,det skulle ikkje vÊre smÄtterier inn i det nye ti-Äret.
Ball, sid kjole, dress, bling og raud lĂžpar pluss bobler i glaset.

Eg hadde lenge tenkt pÄ kva eg skulle ha pÄ meg


.. men eg har nÄkre side kjolar, sÄ eg hadde sikta meg ut ein
. heilt til eg fant ut at eg har ein kjole etter mamma, som eg no sklir rett inn i


. og det vart den, som er sikkert rundt 40 Är ?
og gamle bling -sko og ei gamal veske.
Men, ingen veit no kor gamalt det er utan om meg, og kjolen, ja den blei skrytt til himmels.
Eg veit mamma brukte den i eit bryllaup ein gong for snart 40 Ă„r sidan.
Og smykke og Ăžredobba eg hadde pĂ„, ja dei fekk eg av mi godaste venninne, Marie, til min 40 Ă„rs dag 🙂
SĂ„ eg hadde alt i boks!

 


Med hunden Leia i bakgrunnen, som eg trur ikkje forstod det spþtt av kva eg dreiv med 😀


Og her er den, kjolen!
Eg er veldig stolt over Ä fÄ den pÄ meg, og at den passa som eit skudd og faktisk passa til dagens anledning.

Bobler i glaset, fingermat, mingling, raud lĂžpar, fotoshoot, langbord og storband.
Eit sunnmþrsk kakebord og kaffe –
og brensnut til nattmat.
Nyyyydelig mat frĂ„ A til Å!

Øyvind, mannen til SÞlvi, dirigent for Ulstein Storband.
Eit forrykande show – solistar og svingande rytmer.

Øyvinds sang til Sþlvi: Bring him home – Les Miserables.

 

Sirene kom og sang,
Tolvtetten sang,
sĂžstrene holdt tale,
tanter,
tantebarn,
pappa Peder,
venner –
familie,
ja du verden sÄ mykje godt som blei sagt,
og alt stemmer pÄ ein prikk.
Iallefall av det eg kjenner SĂžlvi.

 

 

Mykje latter og prat, ein svingom pÄ dansegolvet.
Flotte gaver til ei dame pÄ 50 og jubilanten strÄlte.

Eit flott ball med side kjolar og bobler i glaset.
Den raude lĂžparen og herrer i dress.

 

Tusen takk SĂžlvi, for at eg fekk vĂŠre med deg denne kvelden.

 

For Ă„ vĂŠre heilt ĂŠrlig sĂ„ blir eg varm om hjertet av alt det gode som vart delt med deg og til deg i gĂ„r. Eg hadde lyst Ă„ seie nĂ„kre ting – og takke for tida i Cervix – men eg lot det vĂŠre – for det var uplanlagt  🙂

Men du strĂ„ler – og strĂ„ler i lag med mannen din.
For eit par!

Og som Øyvind sa; dokke er ryggrada til kvarandre.

 

 

StÄ deg vel, SÞlvi!

 

 

 

#50Ärsball #ballkjole #sidkjole #bobleriglaset #jubilant #kjole #bling  #bursdagsfeiring

19 kommentarer

Siste innlegg