godteristup – 12 uker og fotball…

“nesten pĂ„ toppen – og midt pĂ„â€â€Š

 

God morgen!

 

2. plassen har ikke forandret seg.
MARTINEHALVS
har den ogsÄ i dag.
Som har gledet seg til fredagen i flere dager.
CANDY-DIVE!

 

3. plassen gjekk til ISABELL ERIKSEN
Hun har ventet 12 uker pĂ„ en sofa hun har bestillt – og nĂ„ kom den endelig.
Sofaen er fin den 🙂

 

og

 

pÄ 55. plass er det i dag NESFOTBALLEN som ligger.
Fotball.

 

Jeg er, som jeg har nevnt fĂžr, interessert i fotball. Men ikke alle disse lokale klubbene.
Jeg liker landslag.
Fotball har liksom dabbet av siden gutta boys flyttet ut.
SĂ„nn er det med den saken.

Jeg Þnsker meg ogsÄ en NY sofa, men etter at jeg pusset opp stuen, ja for den kostet skjorta og mere til
.
Med vinduer og dÞrer og slikt og nye vegger og gulv og masse timer pÄ snekkerne

Ja den sofaen MÅ vente til en annen gang.
MÄ spare jeg nÄ!!

Og et stup i godteriskÄla gjÞr jeg av og til.
Jeg har ingen FAST dag for godteri – for jeg prĂžver egentlig Ă„ unngĂ„ det mest mulig, men fĂ„r jeg et kikk, ja da stuper jeg med hele meg ned i posen og puster nesten ikke fĂžr jeg mĂ„ kaste opp
..
SĂ„nn er det med den saken
.
SÄ, jeg prÞver unngÄ godteri mest mulig.

Dette var dagen “nesten pĂ„ topp – og midt pĂ„â€

 

 

 

 

#nestenpÄtoppenogmidtpÄ #bloggtoppen #2plass #3plass #55plass #bloggere #blogg

4 kommentarer
      1. hahahaha! Tro det eller ei – jeg stuper ned av og til 😀 Men heldigvis hĂžrer det til sjeldenheten. Sukker er ganske sĂ„ vanedannende – sĂ„ jeg holder meg egentlig til frukt og slikt…… min kveldskos-favoritt er blĂ„bĂŠr og vaniljeyoughurt 🙂 Den youghurten som har lite fett i seg 😀

    1. Godteristup – kult navn pĂ„ det – det skjer ja, men mest med potetgull….. utrolig nok sĂ„ smaker ikke sjokolade like godt lenger! Merkelig….. kanskje hvis det dukker opp noe hvit sjokolade??? For det er det beeeeste jeg vet! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg