gullrekka i kvalsvika

MULETUA
BARMEN
BØRA
OKLA
GOLLENESET FYR

 

Man kan da ikke bli lei av en slik tur – som man kan gå fra enten Muletua eller fra Golleneset fyr, -eller bare gå en eller to av toppane, alt etter vær og vind og hva man ønsker der og da 🙂

 

I allefall blei det #gullrekka i kvalsvika fra Muletua i dag. Og varmt ja-det er helt sikkert at det var…. men det er jo fortsatt sommer 😀
Og herlig å trimme litt og kjenne at man mestrer!

 

 


#svettis

 

Og så er det ikke alltid at hunden vil akkurat det JEG vil………..og da blir selfiene så som så…. Men bilder får vi jo…………

Og jeg synes det er veldig behagelig å gå i skjørt i fjellet 😀

No problemo!

Og jeg går jo disse turene ganske ofte. Men aldri om jeg blir lei! Noe nytt ute i naturen hele tiden. Og himmelen er annerledes,skyene er annerledes og naturen forandres hele tiden:-)

Godt det er litt vann i fjellet 🙂

 


Så går vi fra Muletua og videre mot Barmen. Møtte et  veldig hyggelig tysk par med to hunder, på Muletua. Og vi slo av en prat – om naturen, veret og steder å dra til. Jeg anbefalte de å dra mot Sæbø og ta fergen over til Leknes og Øye – Norangsdalen 🙂

 


#varmeogsvette

 

 

 

Å hvorfor jeg endte opp med #joggesko i fjellet……….. ja si det?  Men det er egentlig fjellsko jeg bruker på slike turer. Dette kan blir i overkant glatt………. men det funket i dag………..

 

 

 

 

Så går vi ned fra Okla mot GOlleneset fyr.

 

 

Flott tur for hund og menneske.

 

 

 

#gullrekkaikvalsvika #hundenLeia #utetid #aktivtrening #fitbit #titusenskritt #fotoglede #selfie #bildepåblogg #hobbyfotograf #tirsdag #norskukeblad #skjørtifjellet #gåtilmånen

4 kommentarer
    1. en utrolig fin tur dette og uten en masse med skog så hadde jeg også likt å gå der,skog er ok ,men ikke når en må vasse gjennom høgt gress i tillegg slik som her hos oss :=) vi må nyte varmen i dag også,det skal vist snu i morgen,jeg skal nyte,men først trening hos fysioterapauten

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg