gult er fortsatt kult

FREDAG

Så var det freddan igjen!  Og hunden må luftes og selvfølgelig også mennesket 😀

Og, NYE støvler – for støvler er et müst her på disse kanter.

Derfor er fortsatt gult kult!

For støvlane ;


gule som bare det 😀

 

Fresht rett og slett.

 

Og gledesspredende på en litt grå regn- og vindfull dag 🙂

 

 

 

 

 

 

 

#gilabb

 

 

 

Jepsipepsi!

 

 

Ikke alle selfier er like vellykket – men morsomt er det 😀

Ønsker deg en herlig fredag uansett ver og vind 😀

 

 

#gulterkult
#selfie
#støvler
#regnogvind
#hundenLeia
#sjølfie
#rosa
#gult
#høstfarger
#utetid
#utpĂĽturaldrisur
#bisgaard

4 kommentarer
    1. en fargerik og fin dame :=) og natur,ja det var fine støvler,har lyst pü noen freche jeg ogsü,mine er over 10 ür gamle,felleskjøpet og grønne som felleskjøpet bruker,men nü ønsker jeg meg noen fargeglade jeg ogsü :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg