halloen ja…. gammelt nytt… og hurra for gode naboer..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund tenker jeg at USA sin president er den dÄrligste taper ever

Ferdig snakka

.

 

Ellers reiner det ute, og det er bare Ä forberede seg pÄ regn og vind videre utover i uka.
That`s life – og veret kan vi ikke styre


 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = IDAROSSLAND
Halloen ja

 

Plass nr. 55 = OUTDOORKIDS
Mine resultater etter 7 uker med karboredusert kosthold!
(gammelt nytt)

 

og

 

Plass nr. 100 = JULEFREAK
Hurra for gode naboer (dere vet hvem dere er)

 

 

Halloen ja!
ForelĂžpig er jeg inne pĂ„ bloggen og har innlegg hver eneste dag 😀
Og har jeg ikke tid, ja da har jeg ikke innlegg heller.
Jeg er ikke den som har flest lesere – og stresser ikke med innlegg.
Jeg gjĂžr av og til klart et innlegg dagen fĂžr, et dikt, som jeg kan poste neste morgen.
Er liksom greit det. Og jeg vil jo fÞrst og fremst dele mine dikt og turer her inne, sÄ kommer alt annet flytende pÄ ei fjÞl eller noe slikt
.
Jeg trives pÄ blogg, og mens det ikke stresser meg sÄ er det bare glede.
Og jeg er SÅ glad for alle som er innom og leser innlegg jeg deler, og for alle kommentarer jeg fĂ„r.
Det er jo med pÄ Ä gi en EKSTRA BOOST fr Ä fortsette ogsÄ.

 

 

Karboredusert kosthold

Passer for noen, men ikke for meg.
Joda.. det passer nok for meg ogsÄ, men det er ikke det jeg trenger, eller har trengt.
Jeg har gÄtt ned i vekt, med trening og redusert inntak av mat, mere grÞnt og mindre sukker og salt


 

 

Ja i nabolaget mÄ noen vÊre fÞrst med julelysene
.
Og i vÄrt nabolag er jeg fÞrst

Jeg tok fÞrste skritt i gÄr,,, og satte opp julelys utenfor inngangsdÞren.
SĂ„ koselig det blei!
SĂ„ venter jeg til over helgen med Ă„ sette lys i treet utenfor huset 🙂
NĂ„ er vi i gang!!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

2 kommentarer
    1. Han der DONALD TRIUMF passer vel best i barnehage….. ikke greit….

      Blogginga er moro – sĂ„ da er det bare Ă„ brenne pĂ„! PĂ„ jobbdager lager jeg alltid innlegga kvelden fĂžr….. i helgene litt av hvert…..!
      Lavkarbo – nei, gjĂžr som deg.
      Og julepyntinga begynner nok pĂ„ sĂžndag kanskje….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg