han er like mye pappa som jeg er mamma… jeg er endelig selvsikker nok til Ă„ rive meg bort… og Helstekt svinefilet og kyllingfilet med blomkĂ„lmos og persilleolje

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

Og nÄr det er sagt, sÄ fikk jeg en slik god fÞlelse, nÄr ordet Norge, ble skrevet.
Jeg er takknemlig for Ă„ bo i dette gode landet.
Rett og slett!

 

I skrivende stund sÄnn ellers, er det fullt krÄketing og skjorating ut for vinduet mitt, i hagen.
Jeg hengte ut mat til smÄfuglen i gÄr, og du kan jo gjette tre ganger hvem som i det hele tatt fÄr stappet i seg DEN fuglematen
.
Jaja


 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = JESSICA ENERBERG (mamma som 16)
Han er like mye pappa som jeg er mamma

 

 

Plass nr. 55 = ANNA RASMUSSEN
Jeg er endelig selvsikker nok til Ă„ rive meg bort!
Gammelt nytt
..

 

og

 

Plass nr. 100 = BENTES KJØKKEN (hverdagsmat fra bunnen)
Helstekt svinefilet og kyllingfilet med blomkÄlmos og persilleolje

 

 

Det er greit at ogsÄ mannen gjÞr ting i huset.
Jadda
 men jeg er ingen “rþdstrþmpe”
Jeg synes mannen rett og slett pÄ mange mÄter har mistet seg selv litt..
Jeg liker Ä fÄ hjelp, men synes faktisk det er greit Ä tÞrke stÞv selv.
Jeg er ikke interessert i en mann som skal gÄ med forkle og vÊre husmor..
Da blir mannen for mye “dott” for min del.
Men, det er nok mange som er uenige med meg i dette

Likestilling pÄ alle plan??
Joda


 

Det er aldri enkelt Ă„ bli plassert sammen med mange ukjente og slik halvkjente osv i en boks 24 timer i dĂžgnet

Det so er helt sikkert; man lérer MYE om seg selv, tror jeg
..

 

Jeg er ikke sÄ glad i svinekjÞtt lenger
 men kylling derimot!!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

4 kommentarer
    1. Jeg er heller ingen rĂždstrĂžmpe (tro det eller ei.) Men Gamle Gubben GrĂ„ gjĂžr mer husarbeid enn meg, slik har det alltid vĂŠrt. Rett og slett fordi jeg har arbeidet mer enn han utenfor heimen. Ser ikke pĂ„ han som en “dott” av den grunn.
      Akkurat stÞvtÞrking ser han sjelden at trengs, sÄ det er det vel jeg som gjÞr.
      For oss er det viktigste at ting blir gjort enn Ä ha et striks system pÄ hvem som gjÞr hva.
      Og sÄ gjÞr Gubben det han selv ser, fÄr liksom ikke beskjed av meg om Ä stÞvsuge.

    2. Hmmm…. en mann skal vĂŠre mann, men vi kan godt dele pĂ„ husarbeidet…. siden jeg er ikke no glad i det egentlig! Liker best Ă„ klippe busker og grass og male og sĂ„nn……. men men – liker bĂ„de svinekjĂžtt og kyllingkjĂžtt…. selvom jeg kjenner noen som sier jeg snart begynner Ă„ flakse med vingene pga mye kylling-mat….! Hihi…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg