høsten kan bare komme…langkjøring er skummelt…hobbyrom

 

“Nesten på toppen – og midt på”..

 

2. plassen = SRAAD
Reklame for NELLY som i går…

 

3. plassen = SOFIE CAROLINE NILS1
Langkjøring mot Tromsø – så hjem og pakke restene og flytte til det kalde nord….

 

og

 

55. plassen = IDA AMALIE UNJEM
Et hobbyrom i emning –  og hunden Snoopy elsker fargene.

 

 

Jepsipepsi!
Høsten kan bare komme – og nå er den her!
Frem med kåper og skjerf og varmere sko og det hele 😀
Heldigvis har jeg skap og skuffer fullt av høstlige saker.

En dag skal jeg til Tromsø!
Min beste venninne er der mye av året – da hun har kjæresten sin der.
Så en dag – jepp – en dag blir det Tromsø – enten med fly eller langkjøring 😀

Hobbyrom ja….
Jeg bruker hele huset som et hobbyrom…
Orker ikke å gå i kjelleren – da det ikke er store vinduer som slipper inn lys der.
Så, kjøkkenet er mitt hobbyrom.
Og det rommet blei jo pusset opp for noen år siden, så sier meg fornøyd med det.

 

 

 

#nestenpåtoppenogmidtpå #2plass #3plass #55plass #bloggtoppen #blogglistentopphundre #bloggere

2 kommentarer
    1. Høsten kan være fin den når solen er frem:)
      Tromsø er en fin by. Har vært der engang på et bryllup.
      Hobbyrom, ja det har jeg også på gjesterom som nå har jeg tatt i bruk slik at jeg ikke forstyrrer min mann med men søvnløsheten.
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg