hva skjera baghera??? HJELP!

 

 

Skjer det noen gang med deg, at du tenker at du skal gjøre noe,
går målrettet mot det du skal –
men på veien mot målet så glemmer du HVA det var du skulle??????

Hjelpe meg altså…………. nå synes jeg det skjer alt for ofte!!!

Slik som i dag for eksempel.
Jeg stod og pusset tennene, og det rant sakte ned – vannet.
Som om det kunne være litt tett ned i avløpet??
Iallefall så kom jeg på dette med bakepulver.
Jepp!
En skje eller tre med bakepulver, og varmt vann – det gjør susen.

Så det skulle jeg gjøre før jeg gjekk på fjellet i dag.
Ferdig og pusset tenner, skylt ned, og på vei til kjøkkenet –
og jeg kommer IKKE på hva jeg skulle på kjøkkenet å gjøre……

så da var det å rygge litt –
vri hjernecellene –
rygge litt til –
og gå mot kjøkkenet igjen –
tenke tenke –
og DER kom jeg på det.
BAKEPULVER!

Det er fytterakkern meg veldig skremmende!!!

Og dette er ikke første gangen slike ting skjer.

At jeg tenker NOE akkurat der og da, og snur meg rundt og har glemt det……………. HJELP!

 

Glemsk så det holder!!!!

 

 

Men det hjalp med bakepulver enda en gang !

 

 

 

 

 

#bakepulver #glemsksådetholder #glemsk #tettvask #bakepulverhjelper #fredag #etdiktomdagen

8 kommentarer
    1. Jeg opplever også dette i blant. Det er helst når jeg “ligger litt foran meg sjøl” – eller når det er tankekaos i hodet. Sånne trivielle, praktiske ting faller da lett ut, fordi hjernen er full av alt mulig annet. Vet jo ikke om det samme gjelder for andre, men slik er det ofte for meg.😉

    2. Du er ikke alene om å glemme så fort du har snudd deg. Det gjør jeg hele tida jeg….har gjort det siden jeg var lita. Mamma kunne be meg hente noe, jeg gikk opp trappa, så måtte jeg gå ned igjen og spørre hva det var jeg skulle hente. Og sånn har det fortsatt, og ikke blitt bedre med åra heller 😉 Velkommen i klubben! 😀 <3
      Så fint det hjalp med bakepulver da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg