hvor mange lesere har du?

DET GÅR OPP OG NED HER I VERDEN

 

 

Tankespinn
..

 

Hvor mange lesere har du?

 

For min del sÄ vet jeg ikke


..

 

Jeg har INGEN oversikt over hvor mange som leser bloggen min hver dag.
Den eneste pekepinnen er nÄr jeg havner innom topp-100.
Da vet jeg at en del har lest mine innlegg.

Og nÄr jeg deler pÄ min FB-side ser jeg ogsÄ at flere leser.

Jeg har ikke innstallert det diagrammet/grafen, eller hva det var – som viser daglige leserantall.
Fant ut at jeg ikke orket det.

Jeg blogger fordi jeg koser meg med Ă„ dele min hverdag med dere.
Jeg deler mine turer, mine dikt, mine tanker, mine bilder.
Det meste.

Men selvfĂžlgelig innen for rimelige grenser.
Noe forblir privat 😀

Oppturer og nedturer – om hund og menneske – livets mange utfordringer og gleder.

PrĂžver Ă„ finne gode temaer av og til – det som er viktig for meg

 som kanskje kan vĂŠre viktig for deg ogsĂ„.

Dette Ă„ blogge – hvorfor blogger jeg?
Hva kan mine blogg-innlegg ha Ă„ si for deg?

Har jeg en viktig stemme?

Jeg hÄper at jeg kan inspirere av og til med mine fjellturer og bilder.
Med mine tanker, ord og uttrykk.

Blogg?
Hvorfor gidder du?
Hva er vitsen med det?

Jeg ser pĂ„ meg selv som en heldig blogger som har fĂ„tt masse nye bekjentskaper – venner.
Over hele Norge blogges det, og jeg er heldig og er i en “bloggverden” med andre flotte bloggere.

Vi deler alvor og skjemt.

Deler fra vÄr natur, vÄrt hjemsted, vÄr kommue, vÄr daglige reise og legger bilder til.

Jeg fÞler jeg er med pÄ en reise her inne.

LÊrer om mat og turer Ä gÄ,  det Ä mestre, bli sterke sammen eller alene, vÊre med i fotokonkurranser, sprell og skyggebilder.
OgsÄ andre sine opp og nedturer.

 

Ja, jeg liker Ă„ blogge fordi det fortsatt gir MEG noe.
Jeg deler og har ofte flere innlegg pr dag.
Koser meg med bildene jeg tar.

Strikker og deler.

Blogg?
Jo – det er mangfold.

Fra de yngste til de godt voksne.

Og jeg er takknemlig for at akkurat DU er innom og leser, selv om jeg ikke vet alltid HVEM du er.

Takknemlig for alle som legger igjen en kommentar  –  og synes det er spektakulĂŠrt morsomt de gangene jeg havner pĂ„ blogg-lista.

Jeg deler mine dikt og av og til treffer de rett i hjertet – og det er det jeg prĂžver pĂ„.

Treffe deg rett i hjertet 😀

 

Med akkurat mine tanker og ord.

Tusen takk for at du leser!!!

 

 

 

 

#tusentakkforatduleser #trefferdegrettihjertet #hvormangeleserehardu #blogg #blogginnlegg #leseblogg #leserskare #detgÄroppognedheriverden #minedikt #etdiktomdagen #tankespinn

16 kommentarer
    1. Flott sitert…..Det er hyggelig Ă„ vĂŠre pĂ„ blogg og dele hverdagen sin. FĂ„ mange gode venner for livet <3
      Men du det er artig med statistikken altsÄ!

    2. Jeg liker bloggen din godt, og har nok mange fĂŠrre lesere selv. Ser hvor mange sĂ„nn ca. men blogger sĂ„ lite nĂ„ at det synker fort. Koselig Ă„ blogge og lese blogg, selv om jeg ikke har hatt lyst og ork en stund..mange Ă„rsaker til det. 😉
      God lĂžrdag Mette! Klem đŸ™‚â€

    3. SĂ„ utrolig veldig bra 😀 HĂžrte nesten min “egen stemme” som et ekko inni der. 🙂 Jeg har heller ikke innstallert det statistikk programmet, sĂ„ har ingen anelse om lesertall, med unntak de svippturene innom blogglista. 🙂 Hadde mĂ„let vĂŠrt Ă„ bli en topp blogger, sĂ„ hadde jeg lagt ned bloggen for lenge sida. Det orker jeg ikke tanken pĂ„ en gang, Det gleder meg sĂ„ utrolig mye mer, at det er skapt vennskaper jeg ikke trodde var mulig. SĂŠrlig blandt den gjengen i bloggblokka som jeg kjenner best til. 🙂 Dessuten fĂ„r jeg enkelte koselig bemerkninger i lokalmiljĂžet fra folk som setter pris pĂ„ det jeg deler 😀 Jeg trives med Ă„ skrive, og den responsen det for er den bonusen som jeg tar vare pĂ„ 😀 Og den er slett ikke proporsjonal med antall lesere 😀

    4. Statistikken synes jeg det er kjekt Ă„ fĂžlge med pĂ„, men jeg er ikke lenger sĂ„ opphengt i at jeg mĂ„ inn pĂ„ lista. NĂ„r jeg fĂžrst er der, er det utrolig gĂžy da 🙂
      Jeg synes ogsÄ det er kjekt Ä bli kjent med folk, bÄde via Ä lese hos andre, og at andre leser, og gjerne kommenterer hos meg.
      Jeg har ikke vĂŠrt sĂ„ flink med Ă„ legge igjen kommentarer de siste mĂ„nedene, jeg mĂ„tte trappe ned en del. Men jeg er innom og leser likevel, titt og ofte 🙂
      Facebook er en uvurderlig plass Ä dele blogginnlegg pÄ. Og det er ofte der jeg selv finner innleggene jeg titter innom.
      Din blogg er alltid fin. Alltid flotte og fargerike bilder. Og det fenger like mye som det som skrives ♄
      Klem ♄

    5. det er slik jeg fÞler det ogsÄ.Jeg hadde statistikk men den forsvant og siden har jeg ikke brydd meg,ikke ofte jeg er pÄ topp 100 for tiden,men har jo ikke vÊrt sÄ aktiv heller nÄr jeg stort sett sitter inne og strikker,men jeg koser meg med Ä lese ,og ja det er sosialt synes jeg

    6. Flere som har slike innlegg idag – det er koselig! Joda, jeg har mellom 40 og 100 lesere hver dag ca………. mest ned mot 40 nĂ„ grunn! Men det holder jo det! Og bloggen din er jeg gla i – bare sĂ„ du vet det! Klemmer <3

    7. Jeg er som deg, aner ikke antall lesere 😀 Gadd ikke installere den statistikken. Vet bare at jeg er innom listen av og til, og da har jeg mellom 200-300 sidevisninger. Men antall lesere? Ikke peil. Liker dette med Ă„ bli kjent med folk 🙂 Det har vĂŠrt en skikkelig bonus 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg