i går og i dag… frigjøringsdagen..

 

HØGSKJERVA

En fin søndagstur i godt lag med C og hunden Leia

Etter gårsdagens (lørdagen) tur blei det litt slitsomt i går, men det er uansett god trim å bevege seg, og denne turen er ikke lang – akkurat passe – og gir flott utsikt over Havlandet Herøy
Turen dit er en avstikker fra grusveien/stien opp mot Skarpeidet og forbi..

Alltid koselig når vi tre er på tur

 

Vi går oss på eit paradis og flotte fargerike tegninger i asfalten

 

Så er vi på vei oppover – bak ved Gamleeidet

 

En av genserne jeg er så glad i – hjemmestrikket 🙂

 

Kan du se fuglen i steinen?

 

 

Jeg gjekk foran og trampet slik at all huggorm skulle vike unna 😀
Vi så heldigvis ingen!

 

 

 

Og gode vakre Leia med sitt skarpe blikk

 

Jeg elsker denne hunden så mye

 

Blåbæra lager seg til

 

 

Det er 8. mai i dag
Gratulerer med frigjøringsdagen!!

 

 

VI MÅ IKKJE GLØYME

 

Eg veit ikkje om noko anna enn eit fritt Norge.
Eit fritt land.
Mitt land.

Eg er oppvaksen med lærdom fra mine foreldre og besteforeldre.
Då krigen kom til Norge 9. april 1940.
Og om kampane dei norske var med i for land og folk fra 1940 – 1945.

Eg har sett mange filmar.
Mine barn har vore på reis og sett fangeleirar på nært hald.
Aldri meir må noko slikt få skje.

Eg er stolt over landet mitt og er heldig som har mi friheit.
Vi kan ikkje forestille oss kva dei gjorde,
dei som kjempa for eit fritt Norge.
Hadde vi klart å gjere det same i dag?
Eg veit ikkje.

Det er andre tider.
Men vi må aldri gløyme.
Eg er takksam over for dei som har bygd opp landet
og kjempa kampane.

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
(repost)

 

8 kommentarer

Siste innlegg