I går – ut på tur og når pus titter inn

Har du sett!!
Titt tei – nysgjerrig denne nabo-katten
Og så nyyydelig – smelt….
Men kan ikke slippe den inn – for den hører ikke til her 🙂
Fin er den!

 

 

En tur mot Flø i dag – turstien ved Fløstranda

Med vinden  imot  er det godt å vite at det blir dytt i ryggen på returen
Snøbygene har gått i hele formiddag…. men nå stoppet det – og sola varmer

 


Bjørka spretter!

 


Bekkeblomen er på vei

 

Ut til Flø-skiltet og snur
Det er en god time til sammen – tur og retur
Og det var akkurat langt nok til at returen kjentes  – og jeg fikk problemer med føttene…
men alt går – og når jeg går ned til stranda – glemmes vondtene i noen minutter 😀
Det er viktig det med å snu fokusen – og det gjorde jeg til de grader – med hopp og sprett…
Så ikke ut til å feile meg det grann der noen sekunder 😀
Herlig rett og slett!

 


Ikke alle er like glade…

 

 


Flott denne turstien 🙂

 


Ned til stranden

 


Hoppende glad

 


Et lite maleri i sanden?

 


Skal ha litt poeng for forsøket – selv om ikke stilen var etter planen…

Nå er det søndag – og det er null grader ute for øyeblikket – og fascinerende skodde som dekker over sola innimellom
Det blir en fin ny dag!

 

8 kommentarer
    1. Det var et nydelig område 🙂 Ja, man kan se spretten og fin ut med riktig vinkling på kamera når man hopper. 😀 Jeg har også sånne bilder, og jeg eier jo IKKE spenst, men ser ut som man er skikkelig høyt. Tatt nedenifra 🙂

    2. Nå begynte jeg automatisk å se på skyene og lette etter noe som lignet på noe 😆 Å jeg fant noe som lignet på en fugl som lå som fløt på en av de første. Pusene mine pleide å få besøk på vannbrettet av en katt som hørte til et annet sted. De satt bare å kikket på hverandre og så forelsket ut 💓 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    3. Jeg syns stilen din var suuuper, jeg, hihi…! Blir alltid så glad av å lese om turene dine – og se ditt blide ansikt, eller noen spretne hopp! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg