Intet nytt under solen, frisør i hjemmet og mormors strikk…

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

2. plassen = SRAAD
Og fortsatt reklamerer hun for NELLY og den lille sorte.
Intet nytt under solen der, foreløpig.

 

3. plassen = ISABELL ERIKSEN
Vlogg.
Hun har hatt besøk av frisøren sin igjen.

 

og

 

55. plassen = VILLA PAPRIKA
Et innlegg fra mai.
Verdens flinkeste.
Genser strikket av mormor og andre fine klĂŚr til de smĂĽ.

 

Jeg la ut et par bilder om kjole og slikt….. i går.
Det fĂĽr holde.
Men, det kommer nok flere kjolebilder etter hvert 😀

 

Jeg har IKKE besøk av MIN frisør.
Jeg elsker ĂĽ dra til salongen og fĂĽ stelt hĂĽret mitt der.
Selv om det koster skjorta ü dra til frisøren, er det godt den dagen jeg gjør det.
Og for ikke sü lenge siden gjorde jeg akkurat det; dro til frisøren.



Ja, jeg har klippet det opp litt.
Håret blir så tungt – og for å få frem krøllene så klippet jeg det denne gangen mer opp.
Herlig dag hos frisøren!

 

Jeg er glad i ĂĽ strikke.
Akkurat nĂĽ har jeg TO prosjekter pĂĽ gang.
En restegarngenser og en julegave 😀
Det strikkes – kan man si – og det er god terapi og noe å henge fingrene i i stille stunder på kvelden mens man ser litt TV og slikt 🙂

 

 

 

#nestenpĂĽtoppenogmidtpĂĽ #2plassen #3plassen #55plassen #bloggtoppen #bloggeremidtpĂĽ #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. helt enige med deg,det er deilig ü fü stelt seg hos frisøren,mütte smile litt nür du klipper deg for ü fü frem krøller,jeg klipper meg kort for ü fü bort krøller :=) her strikkes det ogsü restegarnsgensre,men dei blir julegaver :=) og jeg tenker ogsü ü legge opp et nytt strikkeprosjekt i dag,julegave det ogsü :=)

      1. Hehehhe ja jeg har litt lengre hĂĽr og det blir sĂĽ tungt…. sĂĽ mĂĽ lette pĂĽ det – og i dag liker jeg krøller – det gjorde jeg ikke som “ung” 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg