jadda – og sånn går no dagane…

MULETUA

 

I dag ville jeg gå en tur oppover.
Glatt er det i stien, så det  blei å rusle ovenfor og nedenfor sti.
Og når man setter seg et mål, ja da skal det noe til for at det ikke skal holdes.

 

Om du leser HER ,forstår du litt hva jeg mener med at dette skulle være en rusletur.
Men kanskje hakket for lang rusletur – med hensyn til kroppen og det å skulle ta det litt med ro.

Som NINAUTENFILTER kommenterte på et innlegg: du er litt propell!

Joda, jeg er nok det.
Liker å være ute og nyte naturen og ta bilder og kose meg med hunden og naturen.

Det gjekk langsomt, det skal sies. Berre litt for lang tur.
Det er noe med dette å akseptere at av og til må det bli slik.

 

 

Her er bilder fra dagen – utsikt, sjølfie, hund, isfigurer og vakkert lys:

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det blei en vakker tur – selv om det var mye is 🙂

 

#fjelltur #muletua #hundeliv #fredagsvibber #hundenLeia #fotoglede #turglede #turliv #turvenner #utsikt #Norge #natur #hobbyfotograf

4 kommentarer
      1. Hihihi joda… men nå er det meste smeltet – og ja… jeg skal kjøpe brodder hvert år men det skjer ikke… Staver er jeg ikke glad i å bruke. De er bare i veien. Jeg mener man øver balanse bedre uten staver – men selvfølgelig det er godt med staver spesielt i oppoverbakker. Jeg har jo vært på Muritunet og hatt “stavkurs” for noen år tilbake – og stavene står i skapet…..

    1. Joda – du er litt propell – og det er jammen bra! Det blir masse fine bilder og turer som du deler med oss… heldige er vi! Og vi er visst like, for har jeg bestemt meg for noe – ja, da blir det sånn altså….! Klemmer og gooood fredag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg