sprøyteskrekk…

 

 

Som utdanna Helsesekretær og Helsefagarbeidar burde eg faktisk IKKJE ha sprøyteskrekk..
Og det gjer meg INGENTIG å ta blodprøver eller sette injeksjoner på andre…
Det er vel med åra at det har seget på dette; SPRØYTESKREKK.

Dette med å ha null kontroll på seg sjølv – og det ein må få frå andre.
At andre skal ha kontroll på deg…. sette injeksjon kor hen det måtte være.
Eg har vært hos tannlegen i alle år, og i dei siste 20 åra nesten, har eg latt være med bedøvelse uansett hull eller ikkie.. til stor frustrasjon for tannlegen av og til..
Men, nå tenkjer eg at DER skal eg skjerpe meg, og kanskje få bedøvelse når det anbefalast.

Eg har fått ein del injeksjoner opp gjennom tidene.

 

 

Når man har kroniske betennelser i kroppen seier det seg sjølv at av og til er det siste utveg, ein injeksjon kortison for å lindre.
Og det har eg fått fleire av rett inn i hoftene….
Allergisprøyte har eg tatt i fleire år – og ei tid gjekk eg på P-sprøyta…
Så injeksjonar i hopetal.

Etter mange år med gode hofter, har siste året – 2020 – blitt eit år med tilbakefall.
Eg tenkjer at kanskje er det slik at noko kjem igjen kvart tiande år?
Iallefall har eg slimposebetennelse begge hofter – hatt det eigentleg heile 2020 – og inn i 2021 eskalerte det rett og slett i venstre hofte.
I går svikta hofta – som om eg fekk hekseskudd/veldige smerter og blei veldig stressa av det.
Pluss at eg ut fra MR-svar har betente sener i høgre skulder, som gjer at handa rett og slett visnar vekk og går meg konstant øyreverk og smerte oppover hals…
Det er da eg har gått på hundreogørten PREDNISOLON-kurer… som tar brodden av det.

 

 

I går måtte eg ringe lege då hofta “svikta”  – og eg hadde no eigentleg fått anbefaling om å kome inn og få injeksjon i skuldra.
Og då blei det brått både hofte og skulder – og angsten berre kom rett til overflata..

Måtte ringe legekontoret – og laga meg eigentleg litt hysterisk allereide i telefoen, med tanke på at fokusen vart at eg måtte kome inn på time same dag for injeksjon evt.
Sa litt slik gråtkvalt at eg ikkje taklar sprøyter…

Fekk time hos min fastlege,
og eg fekk snakka meg til å prøve ein NY prednisolonkur i første omgang.
Smertene er for store no, og det går ut over heile kroppen.
Eg har fått treningsforbod nåkre dagar,
også kan eg sakte men sikkert starte opp.
YOGA!!

 

 

Så du ser, eigentleg kunne eg hatt heile TO injeksjonar innabords i dag… og kanskje hadde eg allereide vore betre, men eg foretrekker å ta ein pillekur 😀
Og satsar på at den tek brodden enno ein gong.

Det er so kjedelig med desse kroniske betennelser som ALDRI heilt forsvinn.
Ligg der og lurar og poppar opp i tide og utide….

Jaja… må eg så må eg, ein dag…

Og eg skal no snart ta vaksina for COVID19…
Hyperventilerar berre eg tenkjer på det…
Men eg skal ta den!

 

 

Sprøyteskrekk er no ikkje so mykje å snakke om – reine bagatellar i forhold til alt anna her i verda…
Men men… den gjer noko med meg uansett 🙂
Og eg er ekspert på å lage scenario ut av slike situasjonar.
Å gjere seg sjølv så vondt er ikkje morosamt – men det er ikkje enkelt å kome unna heller, når det sit så spikra.

 

 

 

 

 

#kvarttiandeår  #sprøyteskrekk #kroniskesmerter #betennelserikroppen #fibromyalgi #skrekkforsprøyter #bagateller #hyperventilere #angst

10 kommentarer
    1. Kjære vene,- stakkars deg, Mette!
      Det må jo være helt forferdelig å ha så sprøyteskrekk, og særlig nå når du virkelig kunne hatt bruk for noe som virket litt kjapt…

      Hofter, skuldre, rygg, nakke – konstante smerter og betennelser… Vet hvordan du har det. Men at du skulle bli så akutt verre i hofta var kjedelig😪
      Håper du klarer å roe ned litt og gjøre som legen sier. Du er litt propell, tror jeg😂

      Riktig god bedring gjennom helgen! Håper prednosilonen funker kjapt🤞 Pappa fikk en hestekur med det samme tidligere denne uka pga urinsyregikt. Det hjalp etter første tablett, sa han🤗👍

      Klem❤

      1. Jeg er nok litt propell…. og klarte ikke dy meg i dag heller… men måtte ut på en tur vettu 😀 Men det blei en kortere fjelltur, for spesielt skuldra er kranglete. Men jeg har jo fått beskjed om å GÅ TURER – og trene musklene i skuldra… så for meg er dette med begrensning det som er vanskelig ja…. Men prednisolon virker ganske kjapt. Nå skal jeg ta det med ro helt til søndag 😀

        Sprøyteskrekk, klaustrofobi, høydeskrekk….. jadda… litt å ta tak i her. En venninne sa til meg: Og du som er så tøff og løper i fjellet og greier, og DU har liksom angst for noe… hehehe

        Tusen takk og kleeeem til deg <3

    2. Sprøyteskrekk er vel en vel så skummel fobi som noe annet! En kan jo ikke akkurat noe for det! Får håpe pillene hjelper nå da! Det høres vondt ut det der – veit åssen det er når noe svikter…..! Godeste klemmer <3

      1. Ja skrekk er forferdelig………. en venninne av meg sa: Sprøyteskrekk du?? Du som er så tøff ellers, løper i fjellet og greier…. litt morsomt da, sa hun 😀 hehehehe ja det er litt morsomt at jeg med min kontroll er redd for å miste den……. men slik er det i visse tilfeller 😀 klem

    3. sprøyteskrekk høres ikke godt ut ,var jo selv til legen i dag ,har en kronisk lidelse som hadde blusset opp ,i tillegg ville legen ta noen blodprøver for å sjekke att jeg ikke går rundt med noe i kroppen som jeg ikke skal ha ,30 min og 5 stikk var resultatet før det gikk ,2 stakkars damer prøvde ,etter 4 stikk fikk jeg beskjed om att det var siste forsøk ,men så kom ei gående som jeg mente å huske var flink og spurte om hun kunne prøve ,og hun satt den på første forsøk :=) og slik er det hver gang

      1. hehehe ja det er trasig. Jeg opplevde det samme da jeg jobbet som legesekretær… men da var det JEG som stakk og noen andre satt og led seg igjennom søken etter blodårer :_D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg