jau jau – eg stĂ„r han av…

 

SØNDAGSVIBBER
OG
“HOW YOU DOING”


Den usminka sannheita i eit bilde
.
Kvifor glÞymer eg nesten ALLTID Ä ta pÄ lebestift nÄr eg gÄr tur?
Kvifor sminkar eg meg mindre enn minst..??
NĂ„r eg veit at eg kjem med pĂ„ bilder uansett, liksom
. 😀
Det er dÄ det slÄr meg; ein skal ikkje ta seg sjÞlv sÄ hÞgtidlig!

 

 

Jau jau
. det gÄr seg til



NÄr det lÞsnar i topplÄket og sig nedover.
Har det med tyngdekrafta Ă„ gjere det ?
NĂ„r det lĂžsnar i bihulene – etter at det i ei veke var ubestemmeleg kvar det skulle sette seg fast

SĂ„ lĂžsna det litt – men om det er positivt eller negativt, det gjenstĂ„r.
Stemma er meir crispy enn nokon gong fþr

.
Tung i pusten og veit ikkje heilt kva dette utviklar seg til



Men hÄpar det er enden pÄ forkjÞlinga som er i emning


 

 

 

 

Eg tek ein djup slurk av gĂ„rsdagens HOMEMADE HOT AND SPICY JUICE 🙂
Satsar pÄ at den brenn alt mistenksamt pÄ dets veg gjennom systemet.

 

 

 

 

“So, how you doing?”

 

Den typiske kommentaren fra JOEY i FRIENDS  🙂
Sikkert den beste serien ever som eg har fulgt med pÄ.
Ein god latter forlengar livet!
Sikkert ein digresjon dette; HOW YOU DOING
.. men vel verdt Ă„ klikke i linken over 😀

 

 

SÄ fÄr vi sjÄ kva morgondagen bringer.
Eg byrjar iallefall ferien min med forkjĂžling og venting pĂ„ Koronatest-svar 😀

 

 

SĂ„, “HOW YOU DOING” er ikkje sĂ„ dumt allikevel.

Stemma er iallefall crispy nok 😀

Og bilda i dag er fra dagens tur 😀

 

 

Om fantasien bĂŠrer langt nok, KAN ein sjĂ„ at det er ei vakker “havfrue som ligg i steinen under her..

 

Lufte hund og menneske uansett  vùr og vind – sjuke eller ikkje 🙂
Ja, for i skrivande stund ligger hunden og snakkar med seg sjĂžlv, under bordet.
Ja ho drĂžymer.
Kanskje har ho mareritt om dÄ ho vart angrepen av ein annan hund?
Ikkje veit eg.
Men ut mÄ vi.
Berre unngÄ og menge oss med andre.

 

Kjedelig!
Virkelig ikkje det eg trengte no

.
Men kva kan eg gjere med det – utan om Ă„ bli frisk??
Eg valgte ikkje Ă„ bli forkjĂžla akkurat no

Kven som valgte det for meg veit ikkje eg

Men men, eg stÄr han av!

 

Og sÄ var eg brÄtt berre eit klikk unna svaret som gir meg friheita til Ä menge meg med andre.
Lettvint – nĂ„r ein googler prĂžvesvar for koronatest og det kjem opp at du kan gĂ„ inn pĂ„ HELSENORGE sin side
 det visste eg ikkje fĂžr akkurat no 😀

 

JEPSIPEPSI!
Ikkje noko er betre enn eit slikt positivt svar i rette forstanden 😀

 

 

 

 

Eg er opp i mÄt opptatt av lyset ute, veg, fargenyansar og skyer.
Er det fordi eg er pÄ veg mot noko?
..
For vi er no pÄ veg mot noko heile tida

Men eg ser noko nytt heile tida.
Eit bilde kan vére likt tusen andre synes du

Men eg ser forandringar.

Jepsipepsi!

No er det sommarferie – eg mĂ„ bli frisk – ogsĂ„ blir det turar i Norges land 😀

Gleder meg umÄtelig!

 

#howyoudoing #sĂžndag #sĂžndagsvibber #sjukeellerikkje #utetid #luftehundogmenneske #hund #hundenLeia #hobbyfotograf #fotoglede #foto #utno #koronasvar

4 kommentarer
    1. Vakre bilder bĂ„de her og i forrige innlegget..og du trenger jo absolutt ikke sminke..bruker det veldig sjelden jeg ogsĂ„ 🙂 Moro Ă„ ta og Ă„ dele bilder.. og om det Ă„ blogge tenker jeg som deg moro Ă„ kunne vĂŠre kreativ og dele litt..selv om mange sikkert syns det bare er noe tull..En kommentar i ny og ne er hyggelig..men som deg leser jeg mye oftere enn jeg kommenterer…jeg leser stort sett bare hos dere jeg “kjenner”da… Du er flink med bĂ„de ord og bilder… God bedring og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg