jg tar en pause… polsk mann fikk koronabot på 20 000,-.. og visste du at julaften er avlyst?..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund gjør jeg meg klar for dagvakt..
Frukost er klar og ute er det stupmørkt, og det regner.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = PILOTFRUE
Jeg tar en pause

 

 

Plass nr. 55 = HOVEDSTEDER
Polsk mann fikk koronabot på 20 000,-

 

og

 

 

Plass nr. 100 = FRILUFTSHEIDI
Visste du at julaften er avlyst?

 

 

Ingen pause her!
Selv om det ikke blir så mye kommentarer rundt omkring 😀

 

Ja saftige bøter ved brudd på koronaregler er helt greit!

 

En ting er sikkert; jul blir det uansett!
Julen kommer til å feires uansett hvor mange som blir samlet.
Man klarer feire jul om man er en eller to eller tre i husstanden.
Man må jo bare gjøre det beste ut av slik vi har det i denne tidem.

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #bloggslitentophundre

4 kommentarer
    1. god morgen .
      Ingen pause her heller ,er så koselig med dere her inne .
      Koronabøter er helt innafor ,vi har alle fått innformasjon om bøter,så da hvet vi det og boten bør ikke komme overaskende på
      Jul blir det uansett ja ,vi skal være meg og mannen og vi liker det slik ,så blir det nok kaffe ilag med svigermor etterhvert og slik bruker vi alltid å ha det ,passer fint i vårt hus

    2. Pause…. hihihi, nope…… bra med bøter – kjør på sier jeg bare! Og jul blir det uansett! Her i huset blir det nok bare meg og prinsessa i år! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg