kaldt ja… fjelltur..og 19 varme

🌼Godmorgen fra Fagernes🌼

Det er tidlig søndag morgen

-klokka er 06.30-

og første kopp med kaffe er klar ☕️

Vi skal så smått om senn begynne på veien hjem,  over Valdresflya og forbi 🚍

10 grader pluss er ikke det meste.. kaldt ja.. ☺️ men fint.

På veien mot Valdresflya og Lom, tar vi et stopp ved  BYGDIN og går turen opp til SYNSHORNET ☺️

Wow for en utsikt og herlig tur 👍💪🚶‍♀️🚶‍♂️🐕

Fantastisk!!

Så blei det en uplanlagt fjelltur i dag også 👍🌼

 

Vi sikter oss inn mot Lom 🌼 og det er 15 grader pluss 🌤

Og det er hele 18 varme i Lom 🌞

Neste stopp blir Strynefjellet ⛰️

Det er 19 varme i Skjåk 🌞

 

Billingen

Mens sjåføren tar en hvil, rusler Leia og meg på kulturstien 🚶‍♀️🐕

Ei fantastisk reise er nesten over og jeg takker for at du har fulgt oss på bobilferden 🌼☺️🌼

 

🌻God søndag videre 🌻

 

#bobillivet #Jotunheimen #Valdresflya

10 kommentarer
    1. For en flott tur dere har hatt! Synshorn er en fin tur – kjempeutsikt – og ikke samme 17.mai-toget til toppen som på Bitihorn – og det er jo deilig…! De vakreste bilder fra flottaste stedet jeg vet om – Valdresflya…..! Klem <3

    2. Nydelige bilder og jeg kan formelig kjenne den friske fjellufta.🤩☀️
      Nå er den fineste tida å gå i fjellet.🤗
      Nyt søndagskveld!🌸

    3. en nydelig reise hjem igjen ,nydelige bilder fra vakre fjellheimen ,er så fint på Valdreflye og en vaffel er ikke det verste en kan unne seg :=) hele 7+ her når jeg stod opp ,så jeg holder meg inne til sola klatrer opp bak fjella,ha en fin dag ,her blir det innhøsting av ripsbær

      1. Ja nå er det kaldere i luften… vi høstet litt rips for et par uker siden ish.. Har i allefall rips i frysen 😀 Lag deg en fin mandag 🙂

    4. Så herlige bilder. Vi kjørte der i sommer og så rein over Valdresflya og fikk sol på Lom. Fint å gå der også, men jeg rakk ikke så mye av det denne gangen. Takk for turen. Klemsiklem. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg