kjendiser pĂĽ sunnmøre…. strikk i full fart og kylling

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen i heimen eller der du er!

 

Morgenen opprinner med vind, lettere skydekke og opplett.
Det regner ikke!!
Ikke foreløpig iallefall….

 

Et lite innblikk i blogglisten ser slik ut:

 

Plass nr. 25 = METTEASK
Kyllinggryte.
Ser fristende og god ut!

 

Plass nr. 55 = STRIKKEKJERRING
Ny genser NÅ!
Fryd design og Pus trĂĽd og tynn silk mohair blir til flott genser med fletter.

 

og

 

Plass nr. 100 = HOVEDSTEDER
Mission: Impossible…..
Hurtigrutene byttes – hotellskip for Tom Cruise og hans crue ved innspilling ved Hellesylt?
I strid med norsk lovverk?

 

 

Jeg er glad i kylling – til tider…..
Og elsker wok med kylling i og kylling med ris og kylling i lefse osv.
Skal ha klubb om en ukes tid og tenkte først lage indisk kyllingsuppe, men tror jeg har falt pü et par glutenfrie gode pizzaer?
Vi får se 🙂

 

I min strikkeverden ligger det en herregenser str XL som skal bli julegave.
Bolen er ferdig og jeg holder pü med første erm.
Gleder meg til ü fü begge armer inn pü pinne med bol og begynne pü mønster.
Alltid kjekt når man kommer til mønster og maskene minker mot toppen 😀

 

Jeg skulle vel tatt kjøreturen til Hellesylt og sett pü Tom Cruise,,,
Det er ikke lange kjøreturen for meg som bor pü sunnmøre.
Men…
For meg er det ikke nøye om han er her eller der.
Han er bare et menneske blant alle oss andre.
Kjendis… ja… men jeg er ikke opphengt i slike statuser.
Så for meg kan han suse rundt hvor hen han vil 🙂

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

4 kommentarer
    1. Ja, jeg liker også det, å strikke ermene sammen med bolen, og se hvordan maskene minker jo lenger opp man strikker 🙂 Gøy prosess 😀
      Jeg husker når Tom Cruise var her i forrige inspillingsrunde. Det var stor stas 🙂 Han har tydelig forelsket seg i Norge 😉 Og som du sier, han er jo bare et menneske, som alle oss andre 🙂
      Håper dagen din blir fin ♥ Klem

    2. Mye koselig her da. Ikke sĂĽ lett ĂĽ finne pĂĽ noe god klubbmat kanskje..Høres godt ut med pizza. Hvis ikke er jo lasagne fra bunnen ogsĂĽ godt til flere..Det kan man lage ferdig i god tid og sette i kjøleskap! Rydde kjøkkenet og sette inn i ovnen og starte stekeprosessennĂĽr det mĂĽtte passe gjestene 🙂 flink med julegave du da…I ĂĽr tar jeg det piano med julegave-strikk tror jeg…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg