kjenner du til den?

 

LYRICA

 

Joda,
sü skal jeg prøve denne medisinen for nervesmerter for høyre skulder og hünd, men egentlig for hele høyre side som er i ubalanse og der nervesmertene sitter tett.

Har prøvd NEURONTIN som funka som bare det, men gjorde meg veldig nedstemt..
Har drøya lenge med å gå til det skrittet å prøve denne medisinen.. Leser jo hva den gjør og kan gjøre… og er ikke overvettes begeistret, men la gå…

Har i alle år stått på 1 gr paracet og 500mg Vimovo morgen og kveld… og målet er å kutte ut dette og stå på Lyrica.
Vi fĂĽr se om jeg tĂĽler medisinen.

Jeg har en genfeil som sier at det er visse stoffer jeg IKKE tåler – men denne er innafor 🙂

Jeg holder egentlig pusten, og startet i går kveld  – på laveste dose – skal øke dosen sakte men sikkert og lar det stå til og satser på at dette er av det gode.

Men husker rett og slett ikke hvordan økningen i første opptrapping skulle foregü,
da den ikke stür pü esken.. sü i dag ringer jeg legen og spør etter det.
Jeg har alltid litt bomull i hodet nĂĽr jeg er pĂĽ legetime..

Skal ta 1 tbl morgen og kveld 25 mg og deretter øke til 2 tbl morgen og kveld… men når økningen skulle skje har jeg ikke snøring på.
Men det für jeg beskjed om i løpet av dagen.

Satser pü at dette hjelper og at jeg først og fremst kan tüle denne medisinen,
Tabletter er skummelt – men det må rett og slett til for at jeg skal få en bedre hverdag.

Jeg råder andre til å ikke lese så mye på bivirkninger…. men hva gjør jeg selv??
Leser til øynene står ut av hodet og skremmer meg selv til et aspeløv…

Men, la gĂĽ!

#medisiner #lyrica #smerter #nervesmerter

7 kommentarer
    1. Ikke hørt om denne, håper den hjelper mot dine smerter. Dette med bivirkninger leser jeg aldri om, sjekker bare pakningsvedlegget om jeg opplever noe som kan være bivirkning. Bivirkningene på paracet er ille nok, plikten er jo å skrive på hver eneste lille ting som blir rapportert inn😊

      Lykke til og ha en fin Fredag Mette🥰

    2. Kan ikke si at jeg har vært borti denne, nei..men krysser fingre & tær for at den hjelper deg ❤
      Og nei – ĂĽ lese om bivirkninger holder jeg meg langt unna..blir jo bare sprekksjuk av det, hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg